@Merel WAUWWWWWWWWWWWWWWW Te gekke kamer van je ventje mooi gedaan meid! @Luca, mooi kamertje! Ik ben zelf ook helemaal pip-fan @Emmie, ahhhh wat leuk en toch ook lief tegelijk, mag je zeker trots op zijn!
wow wat een mooie kamertjes!! kan haast niet wachten tot die van ons klaar is om ook foto's te plaatsen
ik heb nou vandaag weer een lamp besteld hopelijk is die wel mooi week 24 komt ie en als ie hangt ga ik gelijk onze babykamer showen
het werd tijd... 37 weken zwanger en hij is eindelijk 'af' Ik denk dat er nog een tak met vilten hartjes en letters aan lint boven het ledikantje komt. Maar na zo'n 300 namen voor andere gemaakt te hebben, dacht ik eerst...doe nu maar even niet, maar misschien toch nog wel. Combi van heel subtiel toch een beetje Pip en Jojojanneke. er komt op de commode nog een lampje in Pip chinese roos blauw met zwart/wit lint.... Bekijk bijlage 158740 klik HIER voor een grotere foto
Wauwie Marloes wat mooi! Lijkt qua kleur wel op onze muren, ik vond de accessoires dan ook niet te doen in deze kleur...dus heb ik maar zilver/grijs erbij gebruikt. Maar erg Leuk gedaan!!!!! @Luusje, wauwww wat een super mooie lamp!!!!
Ik kom ook weer even spammen... We moeten nu alleen nog maar een schilderij ophangen en dat is het Echt klaar!!
Dit is het schilderij wat we nog moeten ophangen... achter het zwarte vlak de naam maar die geven we lekker niet prijs!