@Reza ook een hele mooie kamer!!! @Luca...trek even mijn stoute schoenen aan...heb even voor je gekeken op mp Marktplaats.nl - robijntje knuffel kopen of verkopen - Vind robijntje knuffel goedkoop op Marktplaats.nl
@ robijntje knuffel; Ik zou niet weten waar je die koopt. Mijn moeder kwam met allemaal spulletjes aan van mijn eigen kindertijd en daar zat robijntje ook bij dus zou goed kunnen zijn dat die al zo'n 25 jaar oud is... Maar idd even op marktplaats kijken en er zal er vast 1tje op staan.
@Robijnknuffel, volgens mij zijn dat vaak acties en indd van vroeger, vandaar mijn mp-link maar indd erg schattig!!!
bedankt voor de reactie de lamp heb ik laten maken voor maar 30 euro en de deurtjes heb ik zelf gedaan met behang
Super leuk al die kamertje! Iemand vroeg om foto's van een Holland kamertje wij hebben een kamertje in holland style ik ga proberen een foto te plaatsen en anders moet je mij even pb-en foto's staan op mijn hyves.
Jadore bedankt Zusterje; wauuuuwww heeel gaaf! Vind Holland thema ook errug leuk! Helaas maar 1 kamertje per baby hihi en jee wat is jullie meid groot en zwaar voor de termijn waarop ze is geboren was dat ook de reden dat je bent ingeleid? Gefeliciteerd overigens
Erg gaaf die Holland kamer ! Die meubels van Ellenbaby ook mooi zeg ! Hier schiet de kamer al op. Alleen nog aankleden en dan kom ik de foto's plaatsen. Het is zoooo leuk !
Dankjewel Volgens de groeiecho's zouden we een heel zwaar kindje krijgen maar wel een normale lengte want die liep precies volgens termijn. Dus ik werd ingeleid en ik verwachtte een dik propje op mijn buik ligt er ineens een heel lang meisje op mijn buik en heel slank omdat met die lengte 3800 gram niet veel is.
Afgelopen donderdag de meubels gekregen en natuurlijk meteen in alles in elkaar gezet! Het kamertje is nog zeker niet af, want allerlei accessoires ontbreken nog en hier en daar moet nog iets worden opgehangen. De boom hebben we zelf gemaakt en hier komt nog een grijze vogelhuisje in te hangen. (staat op kledingkast)
Superleuke meubeltjes! Ben alleen niet zo van de naamplaatjes erop maar de meubels op zich vind ik echt geweldig. Hou wel van die stijl.
mag nog wel wat kleur hebben,naar mijn mening... Maar verder mooie meubeltjes,naamplaatjes vindt ik juist leuk! groetjes