de boom is kaal gekocht, heb hem zelf met behang bekleed. Voor de stam en takken heb je ongeveer 1 meter nodig (ruim genomen) en voor de blaadjes heel veel staaltjes.. hier is de boom het goedkoopst: MDF Decoratie "XXL Boom", ca. 155 cm, Set - Opitec
Ik vind de deurhanger erg leuk ! Mag ik vragen hoe je deze gemaakt hebt? Of wil je dit niet verklappen
Op de overgordijnen na, is onze babykamer nu ook klaar Foto's in mijn album te zien. Kijken of het met een linkje lukt, dat scheelt weer een paar keer klikken http://www.zwangerschapspagina.nl/members/38558-albums6883.html
@juffertje, leuk kamertje!! Mag ik vragen hoe jij je mozesmandje hebt opgemaakt? ik heb namelijk ook een mozesmandje maar moet daar ook een molton in? (heb bij het ledikant namelijk een aerosleep dus heb dan geen molton nodig) En heb jij ook dat je veel van het lakentje en dekentje onder het matrasje moet stoppen waardoor het bij de voetjes hoger is als bij het hoofdje? Of weet iemand anders dit?
Stuk voor stuk hele mooie kamertjes.. ( zojuist een hele hoop pagina's bekeken ). Ik kan niet wachten tot de onze af is en wij hem hier ook kunnen showen .
Spannend spannend.. mijn babykamer wordt momenteel gemonteerd!! Nog een weekje wachten en dan kan k m aankleden.. leuk leuk!!
WAAUUUW Bijzonder echt heeeeeeel mooi! Vooral die lichtgrijze muur vind ik echt prachtig gedaan icm wit en lichtroze! *applaus*
Dank je Luca . In het echt is het zoveeeeel mooier ! Het licht is nooit zo mooi op foto's. Hier nog een detail. Zelfgemaakt lakentje, olifant gehaakt door schoonma en muziekdoosje.