Heel leuk kamertje, nagenoeg hetzelfde als de onze...hier is ie alleen nog niet inelkaar gezet Toevallig van marktplaats, lijkt namelijk ook op het kamertje waar wij eerst op geboden hadden?
Wow meis echt een supermooi kamertje!!! Nu vind ik die van Zoë echt helemaal niet meer leuk hahaha. Zie zulke mooie kamertjes hier. Denk dat ik maar een pot verf ga halen en opnieuw ga beginnen
Nee echt niet als ik die van jou zo zie. Een lime groene muur en witte meubeltjes en een soort van stickerrand aan een kant. Die kan er gelukkig zo weer af want is toch mijn smaak niet meer. Vind grijs en roze wel heel mooi. *rijdt nu direct naar de Gamma voor een pot verf* (haha grapje)
@Giraf, Zo ziet mijn zolder er op dit moment ook uit, Haha Dus weet hoe je je voeld. Maar ik denk dat jij er nu ook best wel wat ruimte bij hebt gekregen met dat dakkapel. @Bijzonder, Wat een super mooi kamertje heb je gemaakt. Echt meisjes maar wel rustig. Vind je accessoires ook heel mooi.
Heel leuk. Mooie kleur op de muur steekt lekker af. En die klamboe van Babouche vind ik ook heel mooi.
Mooi!! Met die blauwe kleur wil k mijn babykamer aankleden als het een jongen wordt.. helemaal geweldig!
Helemaal geen nieuwe kamertjes meer? Ik ga volgende week met verlof en dan kan ik de kamer afmaken. Dus nog een paar weekjes en dan zal ik ook wat foto's hierop zetten.
Ik moet nog 2 weken werken en daarna maak ik het ook af. Ik kom er gewoon niet aan toe en wil het zo graag showen!!! Nog ff geduld dan maar hé!
nog 3 weekjes wachten en dan komen bij ons de meubeltjes er in.. hopelijk is het over een maandje af dan kan ik het hier ook posten.. ben benieuwd.. zijn er niet meer nieuwe kamertjes?
Het is nog niet af, maar scheelt dat de kleine straks eerst bij ons op de kamer slaapt Ik ben zo trots op mn mannetje dat ik t toch moet laten zien! Aan de onderkant heeft hij grassprietjes geschilderd met bloemen ed en er komen in de lucht nog vlinders Dezelfde vlinders is mijn moeder op witte gordijnen aan het borduren met een borduur machine.