Wij zijn afgelopen 2 weken ook druk met de babykamer bezig geweest en het is bijna klaar. Alleen het ledikantje moet nog komen en we moeten nog op zoek naar iets voor het raam. Foto's in album..
Dat is wel erg mooi geworden zeg . Hoe maak je zo'n muurschildering als ik vragen mag. Met een projector?
@ wendy: jij hebt de babykamer zoals ik het in gedachten heb wil ook met bruin en creme tinten werken erg mooie kamer is het geworden van jou
nope, kon ik maar zo mooi schilderen. De lucht en bergen hebben we zelf geschilderd, de rest zijn gewoon muurstickers.
Hoi , Het is me eindelijk (na bijna 34 weken op het forum.. hhaha) gelukt om foto's in m'n album te plaatsen . Nu staan er dus foto's van mijn babykamertje in! succes met klussen en uitzoeken allemaal!
Heb ook plaatjes van de babykamer, die eindelijk af is, in mijn album. Het is al met al best een roze kamertje geworden 8) (understatement) Ben er echt blij mee, vooral 's avonds met de roze lampjes aan is het zo schattig <3
Vorig weekend begonnen met schilderen en meubeltjes in elkaar zetten, dit is het begin (zie album) nu nog leuke dingetjes erin; schilderijtjes, knuffels, lampjes, etc.
Hoi Hoi Kijk maar in mijn album alles in de baby kamer van Kyano is helemaal zelf gemaakt ! Behalve dan de wieg ...