KimNL wat een supermooie boom! Brilliant idee! Verder ook heel leuke kamertjes gezien weer! Sinds vandaag met verlof dus met alle inspiratie ga ik ook eens aan de gang!
Stikker Het hart hebben we zelf geschilderd en de vlinders kan je erop klikken (Umbra) ze hebben ze ook in vogeltjes of bloemen erg leuk om creatief mee te zijn.
Hoi meiden, ik kom ook even de babykamer showen hoor (of nou ja bijna dreumeskamer). Ik plaats eerst even 3 foto's van hoe het was en daarna 4 foto's van hoe het nu is. Net vandaag alles veranderd. Let bij de nieuwe kamer niet op de hanglamp, daar moet nog een nieuwe voor komen. Dus bij deze sorry voor de vele foto's! Oude kamer foto 1: Bekijk bijlage 172245
En de laatste (het haarknipjesbord moet alleen nog aan de muur opgehangen worden) Ben er zoooo blij mee en Zoƫ volgens mij ook, die keek haar ogen uit Bekijk bijlage 172252
Hoi, ik heb dit topic al een beetje doorgebladerd. Ik zou graag een bos-kamertje maken, dus met paddestoelen, uilen, bomen en zo. Zijn er hier al die zoiets gedaan hebben? Dus een kamertje met als thema Bos.
@Stier11: Geen antwoord op je vraag, maar bij de Karwei hebben ze nu weer van die bomen te koop die je aan de muur kan hangen. Ze verkopen er ook diertjes bij. Misschien is dat wat? Bij de Hornbach heb ik ook erg leuk behang gezien met bosdieren ed (niet realistisch en ook rood ed), maar van dat fotobehang is natuurlijk ook erg leuk. En dan zo'n paddestoelenkrukje (rood met witte stippen).