Wat leuk gedaan! Ik vind je commode erg leuk, en origineel. Wat is die grote paddestoel, is dat een poef of zo?
Echt mooie kamers !! Dit is myn babykamer klein ienieminie maar lekker knus (vind ik) het is helemaal af dus Dila mag komen
Dank voor je compliment En de commode is nog wel gewoon van de Ikea De paddenstoel is idd een poef. Je kunt er tot 75 kg op zitten, staat onderop. Mijn billen komen er dus niet op
Zat er ook aan te denken om deze kamer te kopen, maar vond de commode zo raar. Nu ik dit hier zie vind ik het heel erg meevallen.
Wij hebben geprobeerd om van een heel klein kamertje toch iets leuks te maken... Foto 1: Ledikant, met zelfgemaakt hemeltje van de trouwjurk van een vriendin Fotot 2: Ledikant, boom en stoel...
zag de boom en dacht.. die had ik nog beloofd te plaatsen ! bij deze.. en de muur waar op het plankje in zilveren letters haar naam komt Bekijk bijlage 176496
dacht eerst: dat valt toch wel mee met klein als je zo'n stoel kwijt kan, maar je heb geen gewone kast zie ik. Wel heel leuk geworden zo!
Die stoel is meer noodzaak dan dat ik er blij mee ben... Onze uk moet zijn kamer straks delen (als hij uit zijn wiegje is) met zn oudere stiefbroer... De stoel is dus eigenlijk een opklapbed... En we hebben idd geen kast, onlogisch ingedeelde ruimte met allemaal ramen en hoekjes, vandaar...
meiden ik heb een vaagje over die boom op de muur. Hoeveel kost zo'n behang met die boom erop? Ik woon op Curacao en hier hebben we superkids, leuke spullen maar net dat vekopen ze niet omdat ze het te duur vindt het te laten overkomen. Nou is mijn schoonvader in Nederland en misschien kan ik hem vragen om zo"n een rol mee te nemen. En ook waar je het kan kopen. Zou het erg op prijs stelln als ik een antwoord kan krijgen van jullie. bedankt alvast
Er zat ook altijd een klein babywinkeltje vlakbij centrum Bloempot daar buiten in het centrumpje aan de overkant: mama en co of zwanger en co iets in die trant zit die er niet meer die verkoopt heel veel nederlandse merken.