Hahah leuk is dat he.... Dan heb je dezelfde smaak als ons wij zijn er ook super blij mee! Nou ben benieuwd als jullie zover zijn... Wel effe showen he , wel het resultaat van jullie ook wel zien. Gr marloes
Marloes: Hahah, kan zijn dat je nog wel een tijdje op die foto's moet wachten ! Over een half jaartje ofzo gaan we verhuizen en dan kunnen we met het kamertje aan de slag. Wanneer ik zwanger ben, is ook nog maar afwachten ...... Racebabe
Ja okeej... Maar mocht het straks zo ver zijn dan show je hem toch wel he Toch leuk te lezen dat iemand dezelfde smaak heeft! En een goeie haha Gr marloes
wat een mooie kamertjes allemaal! ben zelf nog niet zwanger maar vindt het leuk om alvast ideeen optedoen. groetjes silvana
Hier zijn we ook weer ietsjes verder gevorderd in het kamertje! De radiatorbak is geplaats, moet alleen nog wat laatste dingen aan gebeuren...en het plankje van de commode is opgehangen! Het gaat opschieten Zie album!
Dat vind ik een van de leukste dingen om te bedenken: De babykame! Pas was bij Eigen Huis en Tuin een idee met schapen, dat vond ik wel heeeeeeeel gaaf, maar ik ben zelf niet zo handig met hamer en zaag (opa wel trouwens, die maar eens lief aankijken, alstie van de schrik bekomen is) Linda
voor foto's kun jij kijken bij onzebabysite. mijn album is te vol voor meer foto's hahaha. maar het is nog niet af. geeft al wel een beeld. wandrek moet nog komen, gordijntjes zitten nog in de was en spulletjes staan nog niet op de plek. maar kijk gerust!
Wat een leuke en gezellige kamertjes allemaal, heb ook wat leuke ideeen opgedaan. Voor ons kamertje kun je op de site kijken
ik heb dezelfde serie babymeubeltjes besteld als Ilona hierboven heeft. Hetzelfde bedje andere commode.
hihi wij willen hetzelfde lampje gaan halen kunnen geen lievere en grappigere vinden dan dit maanmannetje
selam mooie kamers meiden. ben op sommige kamers wel jaloers. heb niet zo veel fantasie. zie album voor tamers kamer