meiden heb mijn kamertje er ook instaan alleen het is nog niet af maar het wordt al heel wat als zeg ik het zelf
erg mooie kamer als ik een meisje kreeg werd het ook in die stijl heb dezelfde kroonluchter net verkocht kon hem helaas niet hier gebruiken
dankje hoezo kanje hem niet gebruiken omdat je een jochie krijgz? ik had hem gekocht voordat ik wist wat het werd heb er nu creme kleurige kapjes op van die doorzichtige maar als het een jongen was had ik er blauwe kapjes op gekocht voor een baby kan het toch wel? ja okay meer een meid maar je ziet het nu overal die kroonluchters
ik zou eerst op kamers gaan waar mijn vriend ook zat en had daarvoor de kroonluchter gekocht en wilde helemaal in die stijl (van jou babykamer maar dan meer voor mijn leeftijd) gaan inrichten tot we ineens een appartement konden krijgen en tja van een kwam het ander heb nooit op die kamer kunnen zitten zo snel waren we ineens verhuisd en toen kwam ik er ook nog eens achter dat ik zwanger was en wilde afwachten wat het word. Mijn vriend vind een kroonluchter helemaal niks maar ik wel dus dacht als het een meisje word dan gebruik ik het voor op de babykamer alleen word het een jongen en wil daar meer stoer gaan gebruiken (hebben al een lamp) dus heb ik het maar verkocht en kreeg nog meer dan dat ik ervoor had uitgegeven (kwam door het bieden van de mensen) dus zo erg vind ik het niet
mooie kamers meiden fiona die kamer wilde ik ook nemen maar ze hadden alleen nog maar de showmodel bij kesteren erg mooi en helemaal mijn stijl ik heb me kamer nog niet af die moet nog komen eind mei maar wil jullie wel een voorproefje geven van welke kamer wij gekocht hebben foto in me album
ja ik wou gelijk deze maar idd die van mvjason is ook mijn styl ! ik hou van dat uitgewerkte dat andere is te modern voor mij veronique heb je goed gedaan meid hahah met dat bieden
ja was idd een geluk met dat bieden Ikzelf hou ook niet van te strak of te modern vind ik helemaal niet mooi. De babykamer probeer ik stoer maar toch rustig te maken. Gelukkig heb ik geen strakke meubels scheelt weer
sab85 je hebt er wat moois van gemaakt! erg leuk en vrolijk! de rest trouwens ook hoor! hoop dat alles goed mag blijven gaan en ik ooit mag beginnen aan een mooi kamertje! Meiden succes met de bevalling de wiegjes zijn gespreid
Ooh sab85, wat een mooie kamer! De kleuren zijn helemaal mijn ding. Als ik zwanger ben van een meisje zal het kamertje er niet veel anders uitzien. Word er helemaal vrolijk van.
Sab, wat een ongelofelijk cool kamertje hebben jullie ervan gemaakt! Ben helemaal jaloers! De rest ook super. Kan hier goede ideetjes opdoen iig.
thanks meiden! ik zit er ook bijna heel de dag gewoon voor me uit te kijken nu maar hopen dat het echt een meisje is he
hahahaha sab jaa dAT heb ik dus ook ben helemaal doorgeslagen in het rose maar dadelijk is het toch een jochie! alle echo bewijzen wel van een meisje maar je moet er toch niet aandenken ! haha nou je schiet al aardig op he nog 2 weekies !
ja de tijd gaat best snel nu, maar nog niet snel genoeg! word echt ongeduldig nu... en inderdaad hier ook echt ALLES roze, en ik blijf maar dromen over een jongetje hahaha (komt volgens mij door de verhalen op deze site dat ze t verkeerd gezien hadden)dan moeten we echt even snel behangen en inkopen doen jullie kamertje al af?