Eindelijk ons kamertje af!! Aangezien wij weinig ruimte hebben (2 slaapkamers en ik wil dat de kinderen van mijn vriend een eigen kamertje houden wanneer zij hier om het weekend zijn) de babykamer in onze slaapkamer neergezet!
@Onje, heel leuk gedaan zo. Lekkere ruime slaapkamer hebben jullie waardoor het toch net 2 kamers zijn maar toch gezellig knus samen.
hallo allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op ons kamertje en heb weer een aantal mooie kamertjes voorbij zien komen
@Papa2011 Wat een super gaaf kamertje! Het behang vind ik erg mooi. Mag ik vragen waar je dat hebt gekocht? Vandaag de karweiboom gekocht en maandag na de twintig weken echo op pad voor de meubeltjes.
Heb weer een hoop mooie kamers voorbij zien komen! Vind de babykamer in de ouder slaapkamer ook mooi! De slaapkamer is inderdaad groot genoeg. Vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen, dus vandaar dat ik de vraag hier stel. Heeft iemand ideeën om een relatief ruime kamer (14,5 m2) voor een baby in te richten? Voor J. had ik er totaal geen moeite mee, maar met een groot bed, kledingkast, ladenkast, speelgoedbankje, klein kastje, een zitzak, het eea aan speelgoed is een kamer ook zo vol. Maar voor een baby vind ik het lastiger...we hebben een ledikantje, kledingkast, commode en een stoel. Ik heb wel een idee voor de inrichting, maar het ziet er nog zo kaal uit (moeten wel ook nog kleuren op de muur ed). Iemand misschien idee? En/of een leuk idee voor iets voor op de muur? (Boom heeft J. al in haar kamer, wil dat dus niet ook in de babykamer.) Mijn idee nu is iets met sterren...?
Een boekenkast erbij misschien een idee? Om de eerste boekjes en wat knuffels op te zetten. Of een leuk tapijt in het midden van de kamer dat maakt het ook al wat gezelliger.
Ik weet niet of je er het raam voor hebt, maar ik bedacht me: zo'n gezellig bankje in het raam met allemaal kussentjes. Om gezellig te troetelen samen Als dat hier had gekund...