Nog lang niet af.. het is nog een beetje kaal. Maarrr het begint erop te lijken! Bekijk bijlage 188598
wij zijn ook begonnen!! mijn schoonmoeder maakt de gordijnen,lampenkap,aankleedhoes,lakentjes,sluier en wat versiersels. Dat word fusiaroze ruit/grijze stippel. Maar tot nu toe is het dit.
Mie, wat een leuke kleur! Staan de meubels leuk bij. Maartt, leuke kleuren! Wordt al een lief kamertje, lekker straks met je lieve meisje daar zitten.. zit je er al aan te denken?
tis weer zo klein he haha ik loop nu iedere dag wel een keer de kamer op! ben blij dat alles er nu een eind staat nu word het wat echter. @de zwangerschap is toch anders. je bent steeds maar bezig en vergeet te genieten soms
Wat een leuke ideeen kun je zo allemaal op doen zeg!!! Ik kijk steeds of er a nieuwe foto's zijn. Wij maken wel wat heel anders... we maken de babykamer zelf. Nog lang niet af, maar wilde toch graag vol trots de commode tonen die nu eindelijk af is!! Er komen 3 van die manden naast elkaar, maar de laatste hebben we nog niet. De lampjes zijn ook zelf gemaakt, die komen tegen de muur. Dan schijnt het licht dus aan de onder en bovenkant langs het hout!
Wauw, dat is knap! Echt mooi gemaakt. En als je de commode niet meer nodig hebt kun je m zo ergens anders in huis neerzetten! Echt heel gaaf gedaan!
@Sjapaz: Mooi zeg! Is het steigerhout? Zoiets zijn wij ook naar op zoek, maar ik vind het nogal duur..!
Ja, het is van steigerhout. Wij vonden het ook erg duur in aanschaf, en de levertijd was ook nog eens heel lang(meer dan 14 weken). Dus zijn we het maar zelf gaan maken! Er moeten nog veel meer meubeltjes enz bij maar ik ben al erg trots op de commode, hij is erg mooi geworden!
Wat een geweldig leuke kamertjes allemaal! Errug leuk om al die foto's te bekijken... @Lunacy: Ik vind jullie kamertje echt helemaal ge.wel.dig. Wow! De LP's aan de muur, alle flowerpowerbloemen, de auto's, helemaal super!