sab85 bijna nog een paar kleine dingetjes maar wel leuk he alles rose! haha moet nu echt een ander kleurtje toe gaa voegen marlie lief kamertje zeg!
Laatste dingetjes heb ik gisteren afgemaakt (likje verf, gordijnen opgehangen, alle klusrommel eruit...) en resultaat staat in mijn album. Ben er echt superblij mee! (en ik hoop zo dat het geen jongetje is gezien de overdosis suikerspinnenroze)
Sab85: Je hebt echt een prachtig kamertje, alles past gewoon perfect bij elkaar! Nooit gedacht dat oranje en roze zo'n goede combi kon zijn. Ik was zelf zo trots op de babykamer van onze eerste. Wit met Limegroen, maar ook tot elk detail passend. Kreeg ook super reacties. Nu hebben we ook een leuk kamertje. Dezelfde witte meubels als bij de eerste en dan met roze muren en een paar roze accesoires. Maar omdat dit kamertje erg klein is zijn de mogelijkheden beperkt, anders word het zo druk. Maar eigenlijk heeft iedereen een leuk kamertje als ik dat zo zie, ongeacht je smaak, het mooie is dat je vooral overal kan zien dat het met veel liefde gemaakt is
Wij hebben al de meeste spulletjes gekocht, kinderkamer besteld, maar helaas moeten we eerst nog gaan verhuizen ( in juni pas) voordat het kamertje ingericht kan worden. Ik kan nauwelijks wachten, zeker niet als ik alle foto's in dit topic bekijk! Wat een leuke kamertjes heb ik voorbij zien komen! Het lijkt me heerlijk om het moment mee te maken dat je samen in het kamertje staat en alles klaar is voor de komst van de kleine ...
bedankt voor de leuke reacties meiden! toen ik net zwanger was wist ik al dat als een meisje zou worden, het roze met oranje zou worden, bij een jongetje was ik voor blauw met groen gegaan. maar hoe leuk lief schattig het kamertje ook is, ons eigenwijze kindje wil er nog niet in liggen
Oh Sab, wat een geweldige kamer! Zou hem zo van je over willen nemen! Helemaal mijn smaak en kleurkeuze! Van de jongenskamers vind ik die van chantal1984 (bovenaan blz. 26) erg mooi. Wat een mooie com(m)ode! Is die ook zelf gemaakt?
Hier in het album ook foto's gezet ben benieuwd wat jullie ervan vinden? veel zelf opgeknapt en opgehaald! maar helemaal naar onze zin!
Wij gaan binnenkort beginnen met het babykamertje. De kleuren worden lichtblauw met lichtgrijs. De accesoires gaan we bestellen van bambam en taftan. Heb het hele plaatje al in mijn hoofd. Kan niet wachten om te beginnen.
Wat jij in gedachten hebt zo is mijn babykamer nu Ik heb 2 muren lichtgrijs andere 2 wit. De babykamer is wit en de inrichting is met blauw en grijs/wit aangekleed (heb al vanalles van bambam er staan vind het zo een leuke stijl is alleen niet zo goedkoop mjeh is wel niet standaard) alleen taftan ken ik niet
Hey wat grappig. Vind het zulke rustige lieve kleuren. Taftan is meer gordijnen, kussens, overtrekken enz. Google er maar eens op, dan kom je genoeg tegen. Er hangt jammer genoeg wel een flinke prijskaart aan. Ik ga voor het thema wolkjes (van taftan dan) en daar wil ik dingetjes met sterretjes bijdoen.
Als het goed is is het vrijdag helemaal klaar dan maak ik er foto's van. Ik zal ze er dan opzetten Ow dat is dus taftan haha had er nooit van gehoord. Ikzelf heb een donkergrijs rolgordijntje en witte overgordijnen. En het zijn ook idd zulke mooie rustige kleuren. Ikzelf vind de kamer rustig, stoer en lief tegelijk voor mijn baby.
We hebben het kamertje nog niet helemaal klaar, maar ik zal morgen foto's maken , dan zal ik ze ook hier neer zetten
Ik heb de foto's erop gezet. De kamer is nog niet helemaal af. Er komen nog meer assecoires (van Bambam) heb nog niet alles binnen en de gordijnen hangen net op vanuit de wasmachine moet nog op lengte vermaakt worden. Verder iets met blauw (turkoois) en lime-groen ingericht zodat er toch ietsje kleur bij is. Zo heb je een beetje een idee hoe ik het tot nu toe heb. In echt vind ik de kamer veel mooier als op de foto's. Op de muur waar schilderijtje hangt had ik eigenlijk zo'n prinsehoofdje (stijl bambam) willen schilderen maar gaat lastig op zo'n muur vanwege de ribbels die in het behang zitten Dat vond ik wel jammer. Ik heb echt heel veel dingen in prinse stijltje (kleren, assecoires op kamer, geboortekaartje enz echt erg )
Ow en op de muur bij ledikant komt nog een rand behang (lichtgrijs) met een prinsjesmotief op erg mooi! moet mijn vader nog erop zetten.
sab85: super je kamertje! Ik zou er nooit op gekomen zijn om roze en oranje te combineren maar vind het echt te gek! Waar heb je die lakentjes voor het bedje vandaan? Kan me herinneren dat ik dat eens bij zo'n online site had gezien..maar weet niet meer waar.. valhalla: jou kamertje is ook helemaal leuk! en lindaatje: klein maar fijn..een ook erg leuk.. Ik ben zelf ook gekkk op roze.. voor een jongetje zou ik denk ik voor baby blauw gaan met witte meubeltjes. en dan blauwe accesoires..