Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Mooi hoor Sjapaz! knap gemaakt!

2. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben al een tijdje aan het meekijken naar alle prachtige kamers die voorbij komen. Grappig om te zien dat er zoveel verschillende soorten smaken zijn qua babykamer!
    Wij gaan begin november beginnen met het veranderen van de huidige babykamer, onze zoon is inmiddels naar een andere kamer verhuisd.
    Wil jullie wel laten zien hoe zijn kamertje er uit ziet, want daar zijn we toch erg trots op geweest! Maar nu nieuwe baby, nieuwe kamer ;)

3. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    En nog 2

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat leuk MieWie! De babykamer word vast net zo mooi!

5. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat voor lamp hebben jullie?? Wij zoeken ons echt gek naar een mooie lamp, maar ze zijn of te kitsch, of te duur, of te strak...

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat een gave kamertjes zeg! wij zijn nu aan de klus dus hoop snel de kamer te kunnen showen!
    wij hebben op de kamer van sem de wolkjeslamp van ikea
    voor de babykamer hebben we een lantaarnachtige lamp, zwart met doorzichtig glas, foto's volgen hopelijk snel :)

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Wat een geweldige kamertjes allemaal!!:D
    Hier de mijne.. luierzak moet nog opgehangen en er moeten nog gewichtjes aan de klamboe, verder zo goed als af.

Alleen nu dilemma; wel of geen wiegje in het bedje??? Wat staat beter. Wiegje uit bedje op een standaard is geen optie, geen ruimte voor:p

8. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    En hier zonder het wiegje.. (bedje niet echt mooi opgemaakt mja)

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    kun je geen knopen aan de onderkant van de klamboe maken en dan de poten van het bedje erop zetten
    dat had ik bij mn dochter...hing t mooi strak en t was met geen mogelijkheid het bedje in te trekken

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Leuk hoor!

Wil ook showen.. maar wij moeten nog beginnen! ;):x:)

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Super mooi Ellenbaby! De klamboe is ook heel erg leuk geworden!

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ziet er leuk uit Ellenbaby! Ik zou als je geen ruimte verder hebt het wiegje gewoon in het ledikantje laten staan.

Zaterdag gaan ze de meubeltjes halen en dan worden ze al netjes op hun plaats gezet! Dan word er gelijk een groot begin gemaakt kan niet wachten! De muren zijn al geschilderd alleen de inbouwkast is nog niet helemaal klaar maar dat kan ook als de meubeltjes er staan. Dan moet de wieg nog gereed worden gemaakt die komt dan tijdelijk op onze kamer. (onze kamer en de babykamer zitten een stuk van elkaar af) de gordijntjes en het hemeltje voor de ledikant worden gemaakt. Heb er helemaal zin in!

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O ellenbaby, dat kamertje hebben wij ook op het oog! Ik vind het typische meidenmeubeltjes dus wacht nog even af tot ik het geslacht weet maar ik vind het zulke schattige meubels!
    En je behang is ook top!

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ellenbaby ik zou het wiegje ook zo laten staan.. Mag ik vragen waar je dat wiegje vandaan hebt?

15. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Supergoeie tip!! Thnx:D Dat ik daar zelf niet opgekomen ben;)

@Eveline; jaa zijn ook supermooie meubeltjes!! Vind t zelf idd ook meer meidenmeubeltjes:cool:

@wonderbaby; Thnx! Heb het wiegje van mijn schoonzus te leen.. als ik eraan denk zal ik het voor je vragen, zit ook een supermooie standaard bij maar die kan ik niet neerzetten i.v.m. de ruimte:(

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Als je dat zou willen doen! Ik wil ons kleintje eerst bij ons op de kamer zodat gelani niet zo snel wakker wordt als de kleine huilt ;)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Sorry dat ik me er mee bemoei. Maar dat wiegje is wieg Divino van Happy Baby.
    Misschien dat je het op deze naam al kunt googlen.

18. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
  19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Super bedankt!! Heel lief al die moeite!!

20. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal zo'n leuke kamertjes hier nog helemaal geen idee hoe of wat dus leuk om al die ideeen te zien hier heel inspirerend

Deel Deze Pagina