Hallo! Hier alvast wat foto's van onze babykamer. Nog niet af maar een kleine impressie Het wiegje en de box staan er nu ook nog in haha.
Haha MamavanKeano87 dat klopt! De ideeën zijn er wel alleen moet nog ff uitgewerkt worden En bovendien is er nu al meer kleur aangebracht maar die foto's ga ik hier niet plaatsen voor het geval er hier een bekende is. Aan de grijze muur komt de naam in grote letters, achter de commode een houten plaat met mooi behang en natuurlijk nog een mooi hemeltje boven het bedje, dat kleed het al gauw aan. Het is een hele grote kamer dus al snel kaal en kil.
Ladycake vind het nu al een mooi kamertje! Wordt vast super als hij af is! De kleuren op de muren vind ik mooi! Veel plezier met het aankleden!
Ik zie hier zo veel mooie kamertjes voor bij komen dat ik het niet kan laten de onze ook even te plaatsen Hier komt ie dan..
Dday, super gaaf kamertje! Ik wil in de kamer van nr. 2 ook zo'n baan over de muur en waarschijnlijk ook iets met sterren. Dus het is helemaal mijn smaak!
Bekijk bijlage 191053 Bekijk bijlage 191055 Ik kom ook even ons kamertje showen, heb al zoveel moois voorbij zien komen.