Men neme een hamer en een schroevedraaier Nee hier links in beeld, staat er fotoalbum, dan kun je naar persoonlijk album en daar kun je bv je foto neerzetten. Het kan zijn dat je foto misschien te groot is, hiernaast staat ook foto verkleinen. Je kan ook naar www.imageshack.nl en daar je foto uploaden, dan moet je 1 van die linken hier neerzetten en dan staat je foto in je berichtje.
we zijn er druk mee bezig maar ik heb al 1 foto in mijn album staan. Ipv wieg moet er een ledikanje komen maar daar moeten we nog even op wachten!
vind je dat niet vreselijk eng die twee volle planken boven het ledikantje? straks valt er wat van af..of valt het plankje?
Dat valt er toch niet zomaar vanaf , en dan nog...zijn pluchebeesten! En 1 plank zit met 10 schroeven in de muur, dus die valt zeker niet!
hallo het is me eindelijk gelukt om de fotos in mijn album te plaatsen dank je wel anne82 ben nog niet helemaal klaar wil nog zo graag een kleurtje gebruiken weet niet welk in iedergeval geen lime groen alle adviezen zijn welkom dank je groetjes namy
@ Namy jou kamertje is precies in mijn smaak, nou ja, bijna dan. Ik vind die effen kleur erg mooi. Meubeltjes ook, mag ik vragen hoe dat heet? (rechtstreeks vragen uit welke winkel dat komt klinkt erg bot, maar eigenlijk bedoel ik dat wel.)
hallo heb mijn kamertje bij aktiebaby in breda gekocht naam was punto geloof ik dank jullie wel voor jullie reacties
o ja en als je het nog wil combineren met een kleurtje dan zou ik heeeeeeeeeel licht roze of blauw doen echt super mega licht dat het kamertje wel die rust blijft behouden wat het nu uitstraalt. Als je niet weet wat het wordt kan je dat na de geboorte altijd nog doen dmv kleedje op de vloer, hemeltje wat knuffeltjes aankleedkussenhoes etc.