Hebben jullie dan niet dat het bedje toch heel anders is dan de kast enz? Of zie je amper dat het van verschillende plekken komt? Hier begint het nu eindelijk vorm te krijgen.... De speelgoedkist is bijna klaar, dan nog 1 kastje maken. De commode met kast is definitief af en ook al helemaal ingericht. Volgende week komen de gordijnen en hopelijk over niet al te lang ook het ledikantje, maar goed wiegje staat er wel dus we hebben zowieso iets voor haar! En omdat jullie zo lief zijn en ik graag foto's laat zien.... de roepnaam maar even verklappen!
jt82 ik ben benieuwd Kawaii das ook een meevaller!! Sjapazz super mooi! En de naam die ze krijgt ook!!
mooi !! hier hebben we meubels die allemaal niet van dezelfde lijn zijn .. bedje is wel een kinderbedje , kast van de goossens en commode zelf gemaakt.. staat hartstikke mooi bij elkaar door dezelfde kleur geschilderd te hebben
@Sjapaz: Mooi hoor! Waar heb je die stickers voor de naam gekocht als ik vragen mag? Ben ook nog naar zoiets op zoek namelijk.
Niet gekocht!! Het zijn gewoon houten letters die ik zelf heb bekleed met stukjes stof. Dan kun je precies een stofje/stofjes kiezen die je mooi vind!! Deze stofjes komen uiteindelijk overal in de kamer weer terug strakjes, als hij verder af kun je dat goed zien op de foto's. In de gordijnen, kussentjes, lakentje in het bedje, lampenkapje, enz. Zo wordt de kamer heel vrolijk en gezellig!
Die hebben wij ook, maar ik moet er wel bijzeggen dat het triplex is (dun hout) en dus niet van die 3d letters zeg maar ..
Wij zijn ook een eind op weg. Fotos komen zodra het af is! Wel jammer dat er zo weinig geplaatst word de laatste tijd!
hoi hoi even een vraagje tussendoor, weet iemand misschien waar is blauw (licht of aqua) behang met roze roosjes kan kopen, heb er wat plaatjes van gezien in een mama magazine maarja moet je het wel kunnen kopen