die letterbak is van Riverdale.. (vrij prijzig hoor... maar ik kon hem door wat vlekken voor een prikkie op me werk kopen )
Mooie kamertjes! Die houten letterbak (hart) heb ik bij groenrijk vandaan voor een prikje ziet er precies hetzelfde uit grappig!
Ik heb hem ook !! Helemaal super !! Bij ons hangt hij in de woonkamer en iedere keer veranderen we hem weer. Na thema: herfst, sinterklaas zitten er nu allemaal leuke en lieve kerstspulletjes in. De konijntjes in het bedje hebben we ook voor onze a.s. uk. Lief !! mooi kamertjes trouwens !
Het begin van onze babykamer, nu de afwerking en accessoires nog! Bekijk bijlage 207094 Bekijk bijlage 207095
Het kamertje van mijn tweede zoontje. Het was een beetje passen en meten maar het is gelukt Kleine man kwam 3 weken eerder en het is nog steeds niet helemaal af maar het begin is er Hij heeft er tot nu toe ook nog nooit geslapen
Wow Doortje, jouw kamertje had ik nog niet gezien! Wat een ruime kamer ook, heerlijk! En zo lief en knus ingericht, prachtig!