Dank jullie! Mvk, is een kast van de Ikea ik miste echt wat in die hoek en toen zag ik deze kast voorbij komen. Nu nog leuke rode mandjes erin.
inderdaad erg leuk die kast! Mooie kamertjes weer!!!! WIj zijn ook bijna klaar!!! Binnenkort ef showen! Wil het echt pas doen als hij af is!
@ Marike : wat een leuke lamp !! Waar heb je die gekocht ?? Echt super !! Ook een hele leuke kamer trouwens.
@ mamajuf Ik heb de lamp zelf gemaakt van MDF. Leuk om te doen en niet heel moeilijk... Ben nu ook bezig met een muuschildering te maken. Ik plaats straks een foto als deze af is...Zo leuk om lekker bezig te zijn met het kamertje. Heb laatst kasten knopjes besteld op de site Engeltjes & Draken - kinderkamer interieur, decoratie & kadootjes Moet je eens voor de gein kijken = een leuke site!
Ik kan het toch niet laten!!!! Ben echt zo blij met het resultaat tot nu toe! Ik wilde hem eigenlijk pas laten zien als hij klaar is.... Het is dus nog niet klaar maar hier toch al een paar foto's!
jvd , wat een geweldig kamertje zeg !! Mag ik vragen waar je dat ontzettend leuke kapstokje vandaan hebt?
Dank je!!! Hij is nog niet af!! hangen nog geen gordijnen en er moeten nog dingen opgehangen worden! Ben al wel echt blij!! Het kapstokje heb ik gekocht bij een drogist haha. Ze hebben daar ook een kleine afdeling met brocante spulletjes!Ik liep er gewoon tegenaan! Ze hebben er nog 1 volgens mij!!! Mocht je hem ook willen dan hoor ik t wel!