Wow Minnie super mooi! Ik ben dus een enorme disney fan....maar hou zeker niet van TE veel Disney maar dit is echt heel mooi zeker met de neutrale meubeltjes erbij! Een kamertje om trots op te zijn....
Bedankt voor jullie reacties! We zijn ook supertrots op het kamertje! Ik heb alleen niet zelf geschilderd hoor! Dat hebben we overgelaten aan de proffesional...!!
en de laatste dit is hoe het nu is tummytub is vervangen door een stoel en er is hier en daar nog wat opgehangen aan de muur
dankje wel mrnurske waar heb je toen die spulletjes gekocht en ook die tak of hebje die zelf gemaakt en waar heb je het behang gehaald
spulletjes heb ik op de markt gekocht qua hartjes en riet gebeuren... mandjes in de commode bij de action gekocht het behang komt bij de karwei vandaan toevallig waren we er laatst en toen zag ik het nog liggen dus ze hebben het nog wel die tak heb ik van mijn vader gekregen en heb gewoon losse vogeltjes hartjes etc etc bij de action gekocht en die erin gehangen heb de tak met visdraad bevestigt vald niet zo erg op je kan in tuincentra die takken kopen of anders gewoon even buiten kijken en wat takken bij elkaar binden goed laten drogen.
ja net even wat extra's! Krijgen ook leuke reacties erop vind de rest van je kamertje erg leuk, heel sfeervol!
Wat een leuke kamers zie ik toch voorbij komen! Wij zijn vanaf gister ook eindelijk begonnen met de babykamer, eerst alle muren vullen, verven, vloerbedekking is ook gister gelijk gehaald, en de meeste spullen hebben we al staan, vrijdag krijgen we de rest geleverd Dus van t weekend de meubels er in, en dan is het grootste gedeelte al gedaan, ben zo blij
hihihi ja die hebben we nog 1 dag voordat jay geboren werdt gemaakt pfff was best zwaar het constant staan.. maar vind het een mooi aandenken elke keer als ik binnen kom lopen kijk je der toch nog even naar