Misschien nog wel handig om te vertellen. Kleding kast en commode waren grenen mijn oude babykamer waar ik zelf opgelegen heb. Dus heb ze wit gemaakt. Bedje is van bopita nieuw prental uitverkoop matras is ikea de best geteste wieg komen nog wieltjes onder maar dat lukte vanmiddag niet goed.. stickers op de muur bonprix.nl ook de spiegelstickers paarse mandjes gekocht bij babydump witte plankje naast stoel koopjeshoek babypark stoel showroomexemplaar leenbakker staan lamp karwei Nog vragen stel ze maar hoor. Bij het bedje komt nog een geborduurde woezel en pip met geboorte data te hangen is oma aan t maken
Wat een mooie kamertjes weer. Erg leuk om inspiratie op te doen. Ons kamertje komt pas begin maart maar ik heb al wat leuke ideetjes opgedaan dankzij deze topic.
Ik zou sowieso een nieuw matrasje kopen als deze al wat ouder is. Die zijn iets van 30 euro ofzo en mijn matrasje is wel vrij dik maar speciaal gemaakt door een bedrijf wat wiegen bekleed en matrasjes op maat maakt. Erg leuk dat het een familie wieg is!
Het is een nieuwe wieg en een nieuw matrasje maar vind die erbij zit zo dun! dacht doe er extra schuim onder of iets.. Word dus een fam. wieg die van ons is de eerste
oh ok dacht het is een familie wieg en die had al een matrasje erin. Hoe dik is die ongeveer? mijn matrasje is zeker 5 cm dik. Misschien idd een schuimrubber er onder doen dat het toch iets dikker is. In princiepe hoeft het niet super dik te zijn hoor want die kleintjes wegen niks maar als ze zo hard liggen is het ook niet lekker .
Thanx meiden voor jullie leuke reacties! Er staan zoveel leuke foto's op, geweldig allemaal die kamertjes!
lin leuk kamertje hoor! zeker ook dat de kast en commode nog van jou babykamer is geweest! bijzonder!!
Echt mooi al die kamertjes! Ik ben niet zo origineel/creatief haha! Bij deze die van ons, behang hadden we al voordat we het geslacht wisten
wat een super mooie en leuke kamertjes allemaal weer.. kan niet wchten totdat we met die van ons aan de slag kunnen gaan