Nou niet eens helemaal Het idee had ik al 2 jaar in me hoofd maar met onze zoon konden we het nooit doen omdat we toen gingen verhuizen en vond ik het super zonder! En nu eindelijk kon ik me ideeen uitwerken alleen was nog even de vraag hoe precies. Dus het gedichtje heb ik alleen gepikt maar verder heb ik eigelijk alles eerlijk zelf verzonnen
Allahinkullu, die heb ik bij de GAMMA ooit eens gekocht. Een aantal weken geleden. Dus, dat zeg ik GAMMA.
Heb ook eventjes een paar foto's van ons kamertje in mijn album gezet... En nu is het alleen nog maar wachten (wat kan dat lang duren ) op de toekomstige bewoner
@ momentje: lief die knuffelige beesten zowel de echte, als degene op de muur! Verder is ons kamertje ook eindelijk klaar . Foto's staan in het album
Erg leuke kamertjes weer, Athina en Momentje! @momentje: waar heb je die schattige stickers vandaan gehaald?
Ik ben apetrots op ons kamertje! Wil alleen nog donkere gordijnen en dan is het helemaal klaar. De foto's staan in mijn album
En jawel, onze babykamer is ook klaar! De foto's zijn een beetje klein geworden, maar ons thema is afrika-diertjes.
@ Momentje Wat een lieve kamer! Wij hebben zelf ook beestjes op de muur Ben zelf helemaal weg van schaapjes
Nou, het babykamertje is bij ons ook zo goed als klaar. Heb het grootste gedeelte al schoongemaakt en ben nu druk aan het wassen. Het enigste waar we nog steeds op zitten te wachten zijn de gordijnen, maar die zien er hetzelfde uit als de behangrand! Maaike
Hoi, Die sticker kosten best veel eigelijk voor ons gevoel 70 euro namelijk! Maar ik heb er zeker geen spijt van en ben er super blij mee. 110 cm breed is die en hoogte geloof ik ongeveer 70 cm