Wat een mooie kamertjes! Wij zijn nog druk bezig... hoop dat het nu snel af is... Had 34 weken in mijn hoofd zitten. dat is dinsdag en zal bekennen. Geloof niet dat het gaat lukken. We hebben overigens een heel smal kamertje. 1.94x3.70m niet zo heel handig met inrichten. Meer mensen "last" van gehad?
Na heel lang mee te gluren is ons kamertje dan ook eindelijk, op een paar details na, zo goed als af. We moeten de sticker nog op de wand links van het ledikantje plakken, de gordijnen nog even inkorten en we willen nog een nieuwe lamp. Maar ik kon niet wachten om eindelijk ons kamertje te showen! We weten overigens niet of we een jongen of meisje krijgen.
Mammadoe: wat een super behang! Moet je smaak zijn dat wel, ik hou d'r wel van!! Erg gewaagde keuze, heel mooi hoor!!
Nu ons zoontje vorige week geboren is, kan ik eindelijk het eindresultaat laten zien! De rest van de foto's heb ik 2 weken geleden al gepost, ze staan evt ook nog in mijn album.
@Babyliciouss wat een super lief kamertje! Strak en opgeruimd ook En superleuk de naam zo boven het bed! Proficiat!
O Xam! Ik las even Kam hihi. Leuke kamer hoor! Dat behang is idd een gewaagde keuze, maar ik hou niet van al dat standaard en vind dit weer eens wat anders dan het standaard uilen, bos, vogel thema (wat ik overigens erg leuk vind, maar omdat iedereen het dan heeft wi ik al niet meer). We weten echt niet wat het wordt, maar mijn vriend hoopt qua kamer op een meisje, omdat het wel redelijk vrouwelijk is ingericht hihi.
mamadoe ook een heel mooi kamertje! ik zou het kamertje (de kast en bedje) ook uitzoeken bij een meisje maar als het straks een jongen blijkt te zijn dan doe je toch lekker nog net wat blauwe accessoires en dan is het ook gewoon een heel leuke jongenskamer!