Ons kamertje is ook af. Heb alleen niet alle foto's op deze computer Maar heb er wel eentje. Als ik weer op de andere computer kan zal ik de rest ook ff plaatsen. We hebben verder een wiegje in onze eigen slaapkamer.
@ monica, dat badjasje heb ik gekregen tijdens de zwangerschap van mijn eerste zoontje, weet dus helaas niet waar hij toen gekocht is..
Hoi pat, van welk merk is dat witte lakentje met die bloem? En meiden, smullen hoor al die mooie kamertjes waar iedereen met zoveel liefde aan werkt!
Hier de foto's van onze babykamer. Er moeten nog een paar kleine dingetjes gebeuren zoals het ophangen van het hemeltje, beschermers in de stopcontacten en het ophangen van de letterbak. Maar dat moeten jullie er dan maar even bijbedenken De kledingkast is echt mijn grote trots!
En de laatste 2. Let niet op de rotzooi op de commode. Dat heb ik net verkocht via MP en ik zoek nog een geschikte manier om dat te verzenden...
De kast is ook errug mooi zeg ! En mooie kleur combinatie, wit , muren grijs en die vloer !! (hebben wij net zo dus super !!! )
wat een mooie kamertjes!! onze kamer komt eind maart maar zit te denken wat voor gordijnen en hemeltje boven het bedje. onze kamer is hoogglans wit en we willen alles wit grijs zilver houden. als ik een wit hemeltje doe is het weet te wit denk ik? of zal ik iets van voile zilver doen? en de gordijnen? verduisterend hoeven ze niet te zijn want er hangt een rolluik buiten en wil nog een doorschijnend rolgordijn wit hangen maar wat voor over gordijnen? pff lastig haha misschien iemand een tip?
De kamer van Dochter is zwart, wit, zilver. Heb toen bij Leen Bakker een zilveren klamboe gekocht voor nog geen 15. Ze hebben ze ook in het wit (een soort van glansend wit) Mss vind je dat wat.
Hierbij die van mij Voor een jochie, in de stijl van STOER! (van Lief!) met vintage meubeltjes. De meubels heb ik van MP, en waren dus donkerbruin. Ik heb ze zelf gere-styled.