Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    mooie kamertjes weer!

@ eveline, een hele mooie kast zo met dat glas!

2. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Leuke en mooie kamertjes! Moet de mijne ook even helemaal afmaken dan zet ik hier ook foto's neer!

Eveline ook echt super leuk joh:D Die kast is echt onwijs mooi!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat een prachtige kamertjes zeg! Wat een mooie unieke meubels, die kledingkast met glas en die zelf geverfde meubeltjes van MP! En een zwart spijlen ledikantje, wat mooi!! Is die ook van MP of nog ergens te verkrijgen?? En wat leuk om er toch zo hier en daar een ikea ledikantje tussen te zien!

Die teigertje muursticker of schildering boven de commode, is die zelf gemaakt of een sticker? Ik vind hem GEWELDIG!

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Mooi dames!!

5. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Prachtig meiden!!!

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ja is een servieskast inderdaad. Het was een eiken kast die jarenlang bij mijn ouders in de woonkamer heeft gestaan. Toen zij 3 jaar geleden gingen verbouwen hebben wij hem met veel pijn en moeite bij ons thuis boven gezet (hij kon niet uit elkaar, trappengat was te klein dus hij moest naar boven getakeld worden door het raam) en dit was het uiteindelijke doel. Ook al wilden we TOEN nog niet aan kindjes beginnen, ik wist zeker dat ik deze kast wilde als kledingkast. En geen moment spijt van gehad!

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Het is een sticker en ik heb hem besteld bij www.fleurjethuis.nl Goede service en niet duur. Je kunt volgens mij elke gewenste afbeelding bestellen die je wilt! Deze stond ook niet op de website maar ben er echt heel blij mee!

8. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    mag ik vragen hoe je het raket gedaan hebt? heb je een sjabloon of een sticker gebruikt?

ons zoontje heeft namelijk ook een stoer kamer met behang, de andere muur is nog wit maar dan is het wel leuk om die raket aan die kant te doen..

groetjes

9. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    Dankje meid. Ik was er vandaag toevallig, bij allebei de winkels, maar ben ze niet tegengekomen helaas.

10. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Ik heb het zelf geschilderd, zonder sjabloon. Eerst ff uittekenen, en dan verven.

11. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Lievvv weer :)

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Thanks!

13. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Inmiddels is de kamer bijna klaar dus even een paar foto's om te showen. We moeten nog een beetje met de aankleding aan de slag en we hebben eigenlijk niet heel veel tijd meer. Maar uiteindelijk slaapt de beeb toch wel dus misschien blijft het wel zo tot na de bevalling. Beeb slaapt de eerste tijd toch gezellig bij ons op de kamer.

14. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    En nog eentje met de commode ook in beeld :

15. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Gaaf ledikant!!

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

leuk en apart bedje (wat ik al eerder zei) en dus erg handig voor je! Qua aankleding ja dat komt ook wel vanzelf, misschien wat leuke aangeklede schilderijtjes of letters (straks met de naam)

Ik had persoonlijk denk ik minimaal 1 muur een kleurtje gegeven maar dat is persoonlijk..

Misschien is zo'n plankje boven de commode wel handig (voor wat dingen die binnen handbereik moeten staan zeg maar met pakken en het kleed ook meteen weer wat aan (je kan daar bv zo'n zakje onderhangen met allemaal spullen erin..

17. Triskele

Hier nog een keer onze oude babykamer showen (beetje slechte foto maar goed)

18. Triskele

en van onze dochter

later is ie nog wat meer aangekleed want hier is nog een beetje kaal :p

19. Triskele

hun kamers nu zijn heel anders die van mijn zoontje knal geel en dochter weer roze, hebben ze zelf gekozen en nu wil mn dochter hem paars dus word ie paars en mijn zoontje hem net als Finn McMissile dus word het dat, ze hebben hier veel inspraak in hun kamertjes, vind ik erg belangrijk..

hier is net het dak gemaakt dus moet nog wat geschilderd worden maar is ook maar een klein kamertje :(

20. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0

Dat plankje komt er als het goed is voor de geboorte idd. En zo hebben we ook nog leuke haken om op te hangen voor kleertjes of de badcape enzo. Een muur een kleur hebben we bewust voor gekozen om niet te doen (hebben het juist helemaal wit laten spuiten). Omdat we dat te druk vonden worden. Ga nog een mooi canvas doek laten maken met een moeder schaap en 2 lammetjes in de wei die ik ooit zelf heb gemaakt. Die komt er ook nog te hangen. En we zitten nog aan een stoel (evt in kleur) te denken. Gebruik zelf liever kleur in de accessoire omdat je die altijd weer kunt veranderen.

Deel Deze Pagina