en de kamer van Dean, die mag al alleen op zijn kamer spelen dus staat er speelgoed op, bij Miley mag ze over een paar maanden dat ook wel...
hahah zoals je kan lezen ben ik van de verf, ik knal er zo een kleurtje over haha Het word vanzelf "geleefd" zeg maar als de baby er is, canvas is idd erg leuk!!
Al die kamertjes zijn allemaal zooooooooo leuk! Eindelijk is de onze zo goed als af, misschien nog een schilderijtje hier en daar:
Leuk ik ben niet zo van grijs maar deze is zo leuk aangekleed verder en ook een kleurtje dat het wel "kan" (dat t toch gezellig eruit ziet!)
Echt leuk om te zien allemaal. Over 2 weken is ons lila vloerkleed binnen en is het kamertje hier ook af. Zal ik foto's posten
Hier is het kamertje nog lang niet af, maar de muurschildering staat alvast! Die heb ik zelf gemaakt met verf van de action, lekker low-budget
* Mooie Jip & Janneke! * super leuke kamer met die boom en de vliegtuiglamp * een plankje boven de commode heb ik afgeleerd na de eerste.. naast de commode.. Toen zoonlief eenmaal kon staan wilde hij altijd alles van de plank afhalen.. nu hangt ie dus buiten bereik van kinderhandjes.. ook als ze staan! * ik ben niet zo'n fan van zoveel roze maar een meisjeskamer is het duidelijk wel Triskele.
Echt prachtig al die kamers. Valt me op dat grijs in de mode is? Zelf wil ik ook grijs gebruiken (met rood of paars, maar dat weten we nog niet) We willen het geslacht niet weten en ookal weten we het wel willen we nog die kleuren gebruiken. Ik hoop dat wij die van ons ook zo mooi kunnen maken
ja kinderen houden van kleur, dat laten ze zien als ze zelf mogen kiezen dus mogen ze dat doen, natuurlijk hebben wij de eerste kleur uitgekozen (maar samen met onze zoon) kinderen zullen niet snel de muren wit laten
@Triskele.. ik bedoelde eigenlijk je babykamer... ik neem aan dat je ongeboren kind niet de kleur heeft uitgekozen Wij gaan in het najaar hopelijk drie nieuwe kamers maken... ben heerlijk ideetjes aan het opdoen. Ik neig nu naar: - zoon (dan ruim 4) een vliegtuigkamer met veel grijs, donker blauw en donker groen - dochter (dan 2,5 jr) een rustige PIP kamer met veel landelijke accenten - baby (hopelijk..).. jongen: beige, zand en lichtblauw... meisje.. wit met paars / lila
Ik kijk wel eens regelmatig mee op dit topic om alle kamertjes te bewonderen.. Bij deze ook nog wat foto's van ons kamertje... Bekijk bijlage 227644 Bekijk bijlage 227645
nee die hebben we samen met ons zoontje uitgekozen, voor het vak gezet.. en laten kiezen... nu was ie wel roze gek want ja meisje hoort roze bij vond ie hihi Zijn babykamer hebben we idd zelf gekozen en dan zodra ze ook maar iets leuk kunnen vinden laten we ze zelf kiezen ook al vind ik het zelf lelijk dan mag het nog, het is hun kamertje dus hun kunnen prima zelf kiezen.... Maar van de kamertjes van de kids, heb je dat dan helemaal zelf bedacht of houd je wel rekening met wat hun leuk vinden? (lijkt me wel maar het lees nu net of je het zelf bedenkt vandaar mijn vraag)