Feng Shui: Zen baby - Over jouw baby-dievanmij.nl dit is trouwens wel een leuk adres voor wat kleuren voor effect hebben e.d.
Ja hoor... maak je geen zorgen. Ik bedenk het inderdaad zelf en daarbij hou ik rekening met wat ze leuk vinden.. ik ken mijn kinderen goed en geef ze zoveel ruimte als ze voor hun leeftijd aankunnen. Ik zet mijn kind dus niet voor het kleurenpallet van de GAMMA. Hoewel het hun kamer is is het vooral hun SLAAPkamer en is dus enige vorm van rust en kalmte dus wel belangrijk. En ook smaak kun je leren
Mootjuh: wat een gave tekening van Jip&Janneke, super knap gedaan zeg!! Chelleke: leuk die schilderijtjes boven het bedje! En verder lekker rustig! Hier ons babykamertje! Alleen moet er nog iets (een cirkel bijv ) boven de commode en onder de plank. Moet nog even bedenken welke kleur etc. Oh en in de grote cirkel boven het bedje komt nog de eerste letter van ons meisje! Bekijk bijlage 227696 Bekijk bijlage 227697
hihi houden jullie van cirkels ! ik zou bij de commode een leuk gedicht/tekst of een afbeelding doen..
Haha Lydia, je hebt het thema helemaal goed geraden hihi. Ik zal een kijken naar een leuke tekening, zou nog wel een leuke bezigheid zijn straks in m'n verlof!
Mooi sfeervol satire! Nog een paar weekjes en dan is ons kamertje ook klaar om geshowd te worden. Ik heb mij partner nog nooit zo actief gezien als de afgelopen week, in zijn vakantie. Echt lief. Het grove werk is nu gedaan, nu kunnen we gaan inruimen en de meubels in elkaar zetten.
echt geweldige kamertje.. dat met die cirkels is eigenlijk best heel leuk.. nog niet eerder gezien bij een babykamer.. dat ziekenhuis bedje is ook een uitvinding zeg geeft gelijk een hele andere uitstraling aan de kamer over 2 weekjes kan ik ook eindelijk mijn foto plaatsen.. dan MOET hij gewoon klaar zijn, hahaha
Onze babykamer! Hier en daar nog enkele details. Bijvoorbeeld mandjes in de commode. Mooi tapijtje in het midden, ...
Wat een mooie kamertjes heb ik voorbij zien komen. Hier dan ook eindelijk ons kamertje hij is nu bijna klaar. Nog wat kleine dingetjes.
Annelies86: wauw! Wat een mooie kamertje Wij gaan eind maart/begin april beginnen. Ik ben dinsdag al 20 weken zwanger, dus het moet nu ook eindelijk wel gebeuren. Eind maart heb ik als het goed is mijn scriptie ook af en ingeleverd, dus kan ik door de week ook wat kleine dingen doen. Ik krijg er nu ook echt wel zin in
hier is de onze hij moet wel nog een klein beetje afgewerkt worden, er komt boven de commode nog een sticker van teigetje en boven het bedje een naamstickertje...