Hey mammamaaike, waar heb je die leuke frisse gordijntjes vandaan? Daar zijn wij ook naar op zoek....
Wij hebben gisteren babykamer Marie van het merk Bopita besteld bij de Prenatal. Hij komt, als het goed is in week 35. Kan niet wachten om alles in het kamertje te zien staan
voor mensen die van apparte babykamers houden kwam dit tegen en ze hebben erg leuke en handige bedjes. jammer dat ik al heel lang geleden een babykamer heb gekocht http://www.jako-o.nl/produkt/nl/produkt ... 1_ch=8f069
ligt het aan mij of hebben jullie allemaal vrij grote babykamers? hihi ik moet nog maar zien hoe alles gaat passen straks...
onze babykamer is ook niet zo groot, daarom heb ik de commode op de overloop staan danhou ik wat meer ruimte over! Verder hoef je daar ook niet zo veel te zijn ja! En als de beeb dan wat groter wordt wonen we misschien wel ergens anders want als er een tweede bij komt gaat dat niet passen! haha
Onze kamer is ook niet zo groot. Maar er past wel een ledikantje, commode en kast in. Maar het is wel een beetje puzzelen, omdat er ook een vaste kast in de kamer zit, waar je niks voor kunt zetten. En als wij een 2de krijgen moeten we ook verhuizen.....heb nu al bijna geen plek meer voor mijn wasgoed te drogen
dank je kikkervisje! ben er zo blij mee! het wiegje heb ik zelf ook ingelegen, dus dat is voor mij ook heel speciaal. heb jij de babykamer al?
Ja, ik heb er net lekker een uurtje in zitten dagdromen . Maar foto's maken, tja het komt er maar niet van. Ik zal ze hier wel plaatsen zodra ik ze heb.
thanx, bosi333! geen plaatjes van jullie kamertje? wel een schattige hond! mironne, mooi! mooie knalle kleur roze! wel duidelijk dat jullie een meisje krijgen!