het is bruin/creme en jij hebt ook een fantastisch kamertje! @ allen, dank voor de complimenten, nog maar heel even en dan wordt het kamertje bewoond, heb er zo veel zin in!
@Devilschase: bedankt voor de tip van de schaapjes site! daar kan ik zeker mee vooruit! van het weekend is papa in spe druk bezig al geweest met verven! hij verveelde zich blijkbaar haha! terwijl de meubeltjes nog wel ff duren...
wat een leuke kamertjes! Die van mij staat geloof ik ergens in mijn album! edit: wat doe ik hier eigenlijk, ik ben allang bevallen
Hoi Devilschase Ik vind je kamertje echt super! wij willen ook een schapenkamer maken (en hebben het hobbelschaap ook al ) nu zie ik dat jullie een schaap mobiel boven het bdje hebben hangen, zou ik mogen weten waar jullie die gekocht hebben? vind em echt leuk! Gr, Sandra
Hij lijkt precies op onze kamer! alleen is onze afwerking op het blad van de commode ijsblauw! wat mooi gedaan! heel leuk! mag je trots op zijn. Groetjes, Joyce
Eindelijk! eindelijk kan ik me hier ook aanmelden! gisteren is ons babykamertje geleverd! (foto's in album) hij staat al in elkaar en is al ingeladen. moet alleen nog een beetje aangekleed worden. de gordijnen en de klamboe hangen ook nog niet. ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
zo mooi kamertje sharon echt mooie kleuren precies mijn smaak vind je klamboe ook heel mooi bijstaan ben ook op zoek naar zo een kleur mag ik vragen waar je hem vandaan hebt groetjes namy
Thanks, wij zijn er ook heel erg blij mee. Je ziet tegenwoordig veel kamertjes met wit en lime groen... staat lekker fris.
hoi, heb alle meubels ed bij babydump gekocht. de klamboe die wij hebben is om aan het plafond te hangen. je hebt er ook een in die kleur (een kortere) voor op een standaard. koste rond de 80euro geloof ik.
zo, eindelijk mag ik me hier ook komen melden! De foto's van mijn kamertje staan in mijn album en ik ben er heel trots op! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Leuk Kamertje Nair! mooie kleuren @Mariaatje: We hebben dezelfde babykamer (meubeltjes dan) erg leuk ingericht, echt schattig ide beertjes
Ohhh ik ben jaloers. Wij maken alleen een 'babyhoekje' in verband met maar 1 slaapkamer, maar als we gaan verhuizen volgend jaar dan krijgt ie een echte 'peuter-kamer'. Nou ja, een babyhoekje kun je natuurlijk ook leuk maken. Heb een mooie commode en de muren zijn groen.