Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    leuke kamertjes weer

@mariaatje erg leuk ingericht het kamertje met die beertjes

wij hebben ook de zelfde kamer

Foto,s in me album :)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

he

Dat is de baby kamer marseille toch? (babypark) ? :D

Wij hebben deze ook gekocht 2 weekjes terug. Komt begin september pas dus we moeten nog even geduld hebben. We hebben al wel behang en een vloertje gekocht, dus kunnen lekker vast gaan beginnen!

groetjes Danielle

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha dat is idd de Marseille van Babypark, populair kamertje ;)
    Ben benieuwd wanneer de onze komt :)

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha ja leuk! `t was wel een wat duurdere maar de kwaliteit is echt zichbaar en voelbaar beter! en die kast + commode blijvend! :D

groetjess

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    indd de marseille

toen ik hem voor het eerst zag moest en zou ik hem persee hebben of me vriend hem nou leuk vond of niet hahaha

toen we daadwerkelijk gingen en hij zelf naar het kamertje liep zei hij die is mooi

eigelijk wilde hij de mokka maar die vond ik tedonker

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    haha marseille is idd een populair kamertje! Wel leuk om te zien hoe hetzelfde kamertje toch heel anders is eenmaal in huis! Wij zagen het kamertje ook in een boekje en niks anders kon er meer aan tippen hihi, gelukkig stonden mijn man en ik op 1 lijn, dus dat was makkelijk!

Ben benieuwd naar de andere kamertjes!

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Had ik ook, had em op de achterkant van een tijdschrift gezien en we liepen bij baby park en ik ineens aaah dat is em die wil ik! :D

Mijn man had zoiets hallow wel duur, maar hij liep er steeds heen haha :p vond het ook de mooiste, dus 2 weekies geleden toch maar besteld! Fijn zo`n vent die van kwaliteit houd :D hihi

Ja ben benieuwd hoe ze overal staan. als ik een foto heb van de baby kamer (duurt nog wel ff) zal ik em showen hoor!

Liefs

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik vond deze ook al het mooist voordat we zwanger waren, geen enkel andere kamer kwam maar een beetje in de buurt :p
    Toen we bij babypark waen, zag ik em staan en wilde echt niets anders meer, gelukkig zitten m'n vriend en ik op 1 lijn en vind hij em ook erg mooi :D

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    allereerst wilde ik de babykamer juliana pathene

maar me nichtje heeft hem ook voor haar dochter en wilde niet het zelfde

maar toen ik die zag in de catalugus was ik helemaal verkocht

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    leuk hoor al die kamertjes

11. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Chebu: Wij hadden bij mijn dochtertje ook geen babykamer. Ze sliep eerst bij ons op de kamer en daarna samen met mijn zoontje op een kamer..........Toen heb ik er niks van gemist hoor, hahahaha.

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Marseille is idd een erg populair kamertje! wilde hem eigenlijk ook maar een vriendin van me had deze net besteld en n ander kennisje had m ook al staan! dus ben toen maar voor de louise de phillipe gegaan...

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hebben gekozen voor de "shakery" ook bij babypark.

(en dan ledikantje met lades, grootste kast met 2 lades en 2 deuren en commode met lades en deurtje)

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    dit is die van ons :D

15. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Ooooohhhh, ook helemaal geweldig! Mooi dat donkere hout en dat draakje op de muur, geweldig zeg!

Hier nog een foto van de kast

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wat een leuke kamertjes zeg! Grappig om te zien dat iedereen toch weer een andere smaak heeft. Is maar goed ook anders had iedereen dezelfde kamer, haha!

Wij hebben vandaag de babykamer besteld! We zijn er helemaal blij mee. We hebben er meteen een box bij besteld, ook een hele mooie. Zie mijn album voor de foto's.
    Wij doen natuurlijk de inrichting enz. anders dan op het plaatje. Ik wil een koeienprint behang op een muur en oranje als accesoirekleur.
    Ik ben er al helemaal uit, helaas moeten we nog even wachten omdat we eerst nog een dakkapel laten plaatsen. Maar ja, dan heeft ons kindje straks wel een hele mooie kamer!

Groetjes Karin

17. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    In mijn album de voorlopige foto's van het babykamertje. Ik had nooit gedacht dat ik zo'n zwak zou hebben voor roze. Ik heb me jarenlang nl. met veel plezier uitgeleefd met stoere jongenskleuren. Hoewel er veel roze is, probeer ik het niet te truttig te maken door de kleuren grijs en zilver toe te voegen. Ik wil het kamertje niet te druk maken, maar denk dat er toch nog iets grijs' op de muur boven het bedje moet ofzo, omdat het beddengoed ook veel roze en wit is. Iemand leuke suggesties? Een schilderijtje ofzo?

het ledikantje en de badstandaard heb ik van Marktplaats en zelf een nieuw kleurtje gegeven. waren eerst roestbruin.
    Van de ingebouwde kast met zeer lelijke buis heb ik geprobeerd iets leuks te maken met verf en planken.

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook foto's in mijn album van mijn binkie's kamer.

19. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ salsera78, Wat een leuk kamertje & wat een geweldige stoel! Mag ik vragen waar je die heb gekocht..?!
    Ik zoek hem eigenlijk met zebra print maar roze is ook geweldig! xx

20. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hoi Bianc,
    dank je, ben er ook wel trots op. Ik wilde eigenlijk zo'n troon aanschaffen, maar die neemt wel erg veel ruimte in. Ik heb hem op marktplaats zien staan, maar is van een gewone handelaar in Rotterdam. Hij verkoopt ze trouwens ook in Amsterdam, maar dan alleen op afspraak. Helaas heeft hij ze niet in zebraprint, maar aan de overkant zag ik een grotere handelaar die ze mogelijk wel in zebraprint heeft. ik kwam een kwartier voor sluitingstijd binnen dus had geen tijd om even aan de overkant te gaan kijken, maar lijkt me zeker de moeite waard. als je het precies wilt weten stuur dan maar even een pb-tje.

Deel Deze Pagina