Kamertje is ook zo goed als af nu! Komen alleen nog letters boven de commode te hangen met de naam van de kleine in zebra print! En de plintjes moeten nog maar die zijn nog ff onvindbaar in het zwart..
Hoi, ons babykamertje is klaar! We vinden het zelf erg mooi geworden, maar het is wel smaakgevoelig. In mijn persoonlijk album staan foto's gr Suzanne
Mening nodig:Over kamertjes gesproken. Ik wil graag een wit met turquoise accenten vindt het mooi voor jongen en meisje. Nu zei iemand turquoise is echt wel voor jongens net als baby blauw. Wat vinden jullie ervan : Kan het voor beiden : PS: ik moet nog zwanger worden en weet dus nog niet wat het wordt. :
@Suus: helemaal super je kamertje! Mooie kleuren, stoer behang, gave meubelen en toffe tekst boven commode! Haha, ik ben niet snel lyrisch van een kamertje
Wat leuk gedaan zeg Suus! Ik zou het denk ik zelf een beetje te gewaagd vinden met het retrobehang maar het staat heel leuk!
Ik ga voor een blauw witte kamer met witte meubeltjes. We gaan volgend jaar verhuizen, dus ik heb al behang lopen zoeken. En het boeit mij echt niet of iemand anders vindt dat het alleen voor een jongen kan. Als wij het kamertje maar mooi vinden, toch? Ben dus ook nog niet zwanger hihi. Maar wil gelijk alle kamers af hebben, dus vandaar dat ik nu al behang uitzoek.
Ik heb altijd gezegt ik zal nooit een zwart babykamertje durfen maken Maar nu ik jou foto's zie vindt ik het echt super geweldig . Ook dat behang, echt heeel erg mooi. Ik heb een tijdje terug een hele mooie komode in het zwart gezien, ik zei toen tegen mijn man, ik vindt het geweldig maar zal het niet durven. Nu ik het bij jou zo zie, weet ik zeker dat er bij ons een zwarte komode komt als ik zwanger ben
Dank je wel! We zijn er ook super blij mee! Wilden heeeel graag wat anders dan anders en is aardig gelukt! Tis nu zo goed als af maar kan geen foto's meer plaatsen, de naam hangt aan de muur in letters van 20 cm hoog bekleed met dat zebra behang, super kick!
Hallo allemaal, Wij hebben van het weekend een babykamer gekocht(zie album). Wie heeft er wat leuke tips voor de kleur(en) van de muur?! Liefs
Wauw! Super gaaf geworden! Ben zelf ook helemaal weg van het behang van Eijefinger! Zo appart altijd! Mooi gedaan, gaat een super kamertje worden!
Even wat ideeen opdoen hoor hihi.... We verhuizen straks naar een ander huis en dan mag ik weeeeer de babykamer doen (goh, wat een straf hihi) Nu heeft ze 2 donkerbruine muren, 2 creme, witte meubels en oranje accesoires....