Mable wat super! Wij hebben het roze vogeltjesbehang van Pip Studio! Leuk dat jullie er roze streepjesbehang doorheen hebben gedaan. Wij hebben drie banen achter de commode en een baan achter een roze buikkastje die we in dezelfde tint roze hebben geschilderd. De rest van het behang is bij ons lichtblauw, ik zal binnenkort als alles op zijn plaats staat ook eens een foto maken. Wij twijfelden overigens tusen het roze strikkenbehang en deze, en hebben uiteindelijk toch voor deze gekozen!
Dank je, ben er ook helemaal happy mee! Kan de hele dag in en uit lopen om het te bewonderen hihi, sinds vandaag echt af! Staan nieuwe foto's, is nu helemaal af op de zwarte plinten na..! Onder die zwarte balk op de wand staat de naam met het zelfde zebra printje.
zie album, nu is ie nog net iets meer af met tierelantijn enz. helemaal zelf gemaakt: man meubels, ik (nog niet op foto) hemeltje, gordijnen enz.
Bengel, WAUW super mooi! Een een plaatje uit een tijdschrift is het! En zelf alles gemaakt, super hoor!1 Die kleine krijgt een handige papa en mama!
bengel wat een mooi romantisch kamertje, mooi kleur gebruik, straalt heel veel rust uit, jullie kleine humpie zal daar heerlijk kunnen dromen.
@bianc Mooi hoor en wat een superleuke bloemlamp ook. @bengel Whow dat je dat zo mooi zelf hebt gemaakt prachtig hoor. En wat ik zo grappig vind is dat ik het zelfde leuke jasje zie hangen als bij bianc.
Die bloemlamp is echt een aanrader en een super koopje, bij de Ikea! Dat jasje is ook zo schattig, zie hem bij een hoop zwangere dames op de foto staan hihi!
Ik ben zo trots op onze babykamer. Waarschijnlijk net als iedereen haha. Ik zal er ook even een paar in mijn album plaatsen
mooie kamers meiden @bengel gaaf dat je vriend dat allemaal zelf gemaakt heeft handig hoor we hebben overgens de zelfde plank boven de comode
Dank je wel! Ja ik twijfel ook nog over de klambie, maar vind een klamboe ook heeel leuk hahah....dilemma
Brenda wat leuk die muur! Waar haal je al die leuke motiefjes weg? Ik ben ook steeds op zoek naar iets leuks voor de muur en zat dus ook aan zoiets te denken. Alleen kan ik geen leuke motiefjes vinden... Erg leuk gedaan!
Dank je wel hartewens! We zijn er ook best wel een beetje trots op hihi Wij hebben het bij de Praxis gekocht, ik weet dat Hornbach het geloof ik ook heeft! Dat blauwe en groene hebben we geschilderd.