Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Het kamertje wordt behangen, een kant wit, de andere kant lichtroze en dan deze behangrand (de middelste zeg maar, met de 'grote' roosjes):

Welk kamertje staat hier het mooist bij?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij kan beide wel. Kamertje 2 vind ik het mooist! Maar ik heb sowieso wel wat met 2 kleuren mits het niet te licht is.

3. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    ons kamertje is ook af ik ga nu foto's in mijn album zetten

4. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb de foto's van je kamertje opgeslagen om aan mijn man te laten zien! Ik vind hem helemaal geweldig, echt totaal mijn smaak! Ik vind het wiegje ook helemaal het einde, mag ik weten hoe je daar aan komt?

5. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Hoi, bedankt voor de leuke reacties! De wieg is van m'n schoonmoeder geweest, heeft manlief zelf nog ingelegen, ik was er meteen weg van en had ook zoiets van hebbe, hebbe, hebbe.. haha. Wel hebben we hem wit geschilderd want was een ander kleurtje.
    Het behang is van Pip. Vandaag de hele kamer nog een x gepoetst en opgruimd. Over 2 weekjes komt de commode dus dan is echt alles af. Ik kan morgen wel nieuwe foto's maken want de gordijnen hangen en de lamp ook. En kleur.... helaas aan ons niet besteed! Ons hele huis is naturel, er zal straks misschien enkel een roze of blauwe aankleedkussen in komen, maar verder niet. Lekker rustig, een slaapkamer is om tot rust te komen toch? Als het een jaar of 2 is gaat er vast een mooi engels/landelijk nieuw behangetje op.. :)
    kijk voor mooie kleuren maar is op paintingthepast.nl of pureandoriginal.nl

Straks in de box komt kleur zat aan speelgoed. Hebben ook een ecru kleurig boxkleed, kleur komt dan vanzelf..

6. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik zou ook geen kleur erbij doen hoor! Ik vind het helemaal mooi zoals het is. Ik houd niet van felle kleuren, en vind die aarde tinten het mooist. Jammer dat het wiegje niet te koop is ergens, al hebben we al een mooie op het oog :D
    Ik ga voor het behang ook meteen even kijken, niet dat er al een kleine onderweg is helaas, maar goed je weet nooit he :D

Trouwens ik wil de foto's wel zien als het af is! Ben erg benieuwd!

7. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Meiden, ik wil graag ook een tekst op de muur maar we hebben ook een bewerkte muur, helaas. Nu heb ik wel gehoord van sjablonen die je kunt tamponeren, zegt iemand dat wat? En las ook wat over een canvas doek, wat was het ideetje daar mee?

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Mable wat gaaf is je kamertje geworden! Echt super lief.

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Zie fotoalbum of http://img299.imageshack.us/img299/5267 ... zigcs0.jpg

We zijn er nog mee bezig, nog niet helemaal af....

Zo komt er boven de commode nog een muurschildering en een plankje.

Boven het badje komen 3 schilderijtjes met dezelfde dieren als de gordijnen (lang leve de Ikea ;) ) en.... één stuk muur zie je nog niet, dat is naast de commode, daar zit nog een inbouwkast en die gaan we open maken en daar maak ik een open speelgoedkast van....

Dat zal ik binnenkort showen ;)

Ook zoek ik nog een mooi kleedje voor op de grond en het hoekje met het badje komt waarschijnlijk nog een makkelijke stoel te staan...

Het is misschien niet zo'n gelikt kamertje als die hele dure kamers, dit is bijna allemaal tweedehands enzo, maar ik ben er echt superblij mee :)

Oh dat kastje dat je ziet is een antiek kastje, zo'n 500 euro waard. :) Daar kan ik nog wat leuks opzetten ofzo om het op te fleuren.

10. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    @janneke21. Meis, uiteindelijk heeft een kind niet meer nodig dan een bedje om in te slapen en een hele boel liefde en aandacht van de ouders... Het is een heel leuk kamertje en wordt vast nog mooier met de aankleding. en mooi hoeft niet perse duur te zijn.

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Morgen wordt de kinderkamer eindelijk behangen en volgende week wordt ie ingericht. Dan kan ik ook EINDELIJK foto's showen :D

12. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik vind je meubels juist leuk. Janneke.

Niet alles hoeft nieuw te zijn!

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Het is vroeg, maar onze babykamer is bijna af !

Zie album. :)

Nog wat kleine dingen aan de muur zoals een roze koekoeksklok ..

* trots *

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    boehoe, ik wil ook een kamertje kunnen showen.
    Het schiet voor geen meter op.
    Manlief heeft er niet zo'n zin in (die is aan t stopppen met roken en heeft mij toch een humeur........... :evil: )
    Ik heb vandaag het behang opgehaald
    (schok wel ff van de prijs zeg, kon ff een dikke 220 euro afrekenen, en zo groot is t kamertje nu ook weer niet) (was wel pip behang, is zeker duurder als ander behang?)

En volgens de "regels" zou t kamertje over 1 maand klaar moeten zijn :confused:
    Dat gaat dus echt niet gebeuren

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey dames

in mijn albun het begin van het kamertje nog steeds is het kamertje niet helmaal af er moeten nog overzet plinten komen de het kozijn moet gelakt worden maar dan niet ik echt zelf doen. vertrouw mijn vriend niet met lak hahaha

16. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

-WAUW- Wat een ontzettend mooi kamertje, waar heb je dat mooie ledikantje vandaan?

17. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik ben het er helemaal mee eens, wat een geweldig kamertje zeg!

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Thnx! Ik heb dat via Marktplaats gekocht maar ze hebben hem ook bij babypark Kesteren.

Ik moet nog wel wat aankelding als een rolgordijntje, een roze koekoeksklok, kapstokje etc.

Ik ben er ook heel trots op

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb alleen mijn schilderijtjes te showen....waar ik de namen van ons zoontje met paint heb gewist...haha...die houden we nog even geheim

20. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Schattige schilderijtjes hoor! Ik heb ook schilderijtjes in mijn album, alleen maak ik ze op bestelling, die van Jamie zit er wel bij, met de olifant, maar wil er ooit nog eentje van zijn geboortekaartje maken..

Deel Deze Pagina