leuk hoor...ben altijd wel op internet aan het kijken naar leuke plaatjes....en vind prinsesse altijd zo leuk alleen voor een jongenskamer doen we maar niet....moet gewoon even wachten tot er een nichtje jarig is ofzo...hihi we hebben hem samen gemaakt..man en ik...crea he...haha..hij de letters ik het riddertje...ik heb dus het leuke werk mogen doen...haha....
leuke kamer Ramoontje79. En mamafiona, jij hebt behalve een heel leuk ook een apart kamertje, erg orgineel.
Karola, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan met dat gedichtje? Hij is anders dan die ik altijd op de website's van plakgedichtjes zie.. heb je het zelf geverfd?
hallo polleke nee hoor dit zijn ook stickers. ik heb ze besteld op www.twinklelights.nl . je plakt eerst het hele vel op de muur en dan moet je de bovenste laag er heel voorzichtig weer afahalen. dan blijven alleen de letters op de muur zitten. iedeeal vond ik en erg goedkoop. op andere sites kost het soms rond 60 euro ik heb er 20 voor betaald
Mooie kamers zeg! Erg creatief allemaal Ik wil graag iets doen met een disney thema, maar weet niet zo goed hoe of waar ik moet beginnen. Iemand ideeen waar ik mooie grote disney stickers voor op muur kan vinden? De sites die hier al eerder zijn geplaatst, hebben vaak alleen gedichten.
Ik ben zelf ook helemaal gek van disney, en weet al precies wat ik met t kamertje ga doen mocht ik het geluk hebben zwanger te raken.. Ik ga zelf gewoon rondom muurschilderingen maken! Op marktplaats zijn vaak voor weinig geld wel overheadprojectoren te koop en dan is het een kwestie van de muur glad maken en overtrekken/schilderen.. als je googled op muurschilderingen vind je trouwens veel mensen die dat doen als werk.. en zo kan je ook een hoop vinden over de soorten verg etc. misschien is dat een idee?