super leuk kamertje sab85, vlekje en rianne..! Rianne: vind je die commode in de woonkamer precies onder die plankjes niet doodeng? You never know dat er plots wat afkiepert zo in de box..op je kindje..
De spulletjes op de bovenste plank gaan daar weg, de lijstjes komen op de bovenste en op de onderste lege witte dozen. Maar het moet wel heel gek lopen wilt er spontaan iets vanaf vallen. De planken hingen daar al en dit is de enige plek voor de box. Maar had er inderdaad al over nagedacht om er geen zware dingen op te zetten
Wat leuke kamertjes zag ik... Nou volgens mij moet ik me man hard aan het werk zetten... Ik wil ook showen met me babykamer.... Leuk gedaan dames...
Wat een ontzettend leuke kamertjes meiden! Echt leuk! Ik vind dat bloemetjesbehang zo lief, Vlekje! Ons babykamertje is nu ook klaar. Behangen en wel! (foto's in album)
Ik heb een vraagje tussendoor.. als het mag... Ben zo benieuwd vanaf welke week in de zwangerschap jullie zijn begonnen aan de babykamer.. Zelf wil ik wachten tot ik de 20 weken echo gehad heb zodat ik de juiste kleuren kan kopen.
Ons kamertje is ook af! Moet alleen nog kleine houten lieveheersbeestjes op de muur plakken. Foto's staan in album @terra; wij zijn dus pas deze week begonnen. Ligt dus helemaal aan jezelf... Neem aan dat je al wel voor week 20 meubels gaat bestellen, want daar zit best een lange levertijd op. Maar als je alles 2e hands hebt of van marktplaats ofzo, dan kan het weer later...
mijn vriend en ik krijgen veel van zijn ouders, en idd 2e hands spullen. (meubels dan) Als ik ergens aan begin kan het altijd een tijd duren voordat ik het afmaak. Maar als ik vanaf week 20 begin kan ik het makkelijk optijd afhebben lijkt mij
Wat een leuk kamertje! Mag ik vragen of jullie een jongetje of meisje krijgen? Want ik vind het wel voor beiden kunnen!
@terra; dat denk ik wel hoor. Normaal ben ik ook wel zo, maar dit wilde ik wel heel graag afhebben... Dus in een week was het klaar @Lucia; dan is het kamertje goed gelukt, want we weten niet wat het wordt... hihi
Leuke kamer. Wij hebben dezelfde Maar ik zie dat je nu een wiegje hebt staan, heb je ook t ledikant? Ik zie dat jullie kamertje niet supergroot is, is hier ook zo, dan valt wel op dat dit kamertje groter is als standaard, tis een flinke (en heerlijk hoge) commode.
Het is niet een babykamer maar de kamer van mijn dochter is wel klaar. Nu kunnen we ook eindeijk aan de babykamer beginnen. De kamer is nog niet helemaal klaar, op het geruite gedeelte moeten nog planken(console) komen maar die is nog in de maak en in het huisje moeten nog rode gordijntjes om de boel wat op te halen en nog vilten bladeren. Heb veel zelf gemaakt trouwens og opgepimpt om de kosten te drukken
Superleuk dat huisje in die hoek en dan met die krulhazelaartak enzo erbij. Ik ben ook t 1 en ander zelf aan t restylen. dus kan nog geen foto's laten zien,ziet er niet uit nu Wij hebben in ieder geval dezelfde kleuren als behang. (pip bij ons)
Ja t ledikant hebben we ook. In de wieg heb ik zelf gelegen. Ja de meubels zijn lekker groot. Kamertje is idd klein, maar andere kamer is weer zo groot. En het past precies @Brechtje; leuke kamer zeg! Hier ook rood geruit en wat ben je creatief!
Heel leuk Lynn! ik vind je bedje en je kasten erg mooi! En ik zag ook rood voorbij komen...ook echt super mooi! onze foto's staan in mn album...het is nog lang niet af...maar het begin is er!
Allemaal superleuke kamertjes, wat een creativiteit! Leuk om zo ideetjes op te doen voor ons eigen kamertje. Wij zijn nog niet begonnen, maar het lijkt me nog tijd genoeg. Ook gaan we 1 mei verhuizen, dus alles kan sowieso pas vanaf die tijd. We gaan wel al meubeltjes shoppen, maar ze zijn nog niet besteld. Behalve het hangwiegje, daar zijn we allebei helemaal weg van!Hoe lang zijn de levertijden van de meubeltjes meestal? @lynn1986: superleuk bedje, en hele leuke schaapjes-mobile erboven. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Liefs Monique
Brechtje jullie kinderkamer is helemaal geweldig zeg! Wat super om zo gebruik te maken van jullie schuine dak met dat huisje... Ik ga de foto's opslaan voor als onze meid ooit naar de zolder gaat verhuizen Ben erg benieuwd naar jullie babykamer ook!