Ik wil ook Hemnes ,... hebben we in onze eigen slaapkamer ook .... mooie serie en goedkoop! Twijfel alleen nog tussen groot of klein dressoir.
Ik zou ook voor de grote gaan! Ik wou eerst de kleine nemen omdat het kamertje niet zo heel groot is, maar ik ben zó blij dat we toch de grote genomen hebben. Het lijkt me vooral fijn om links en rechts spulletjes naast het aankleedkussen te kunnen zetten!
Ik zou nog een foto tonen van onze kamer. Wij zijn niet zo van het blauw/roze. We hebben liever klassiek, naturel tinten. Het is allemaal nog niet helemaal gestyled dus nog kaaltjes maar het begin is er.
Waar heb je die brandweerwagen gekocht? Die zou ik wel aan mn vriend willen geven, zal die wel heel leuk vinden aangezien hij bij de vrijwillige brandweer zit.
mooie kamer, maar ik houd zelf meer van kleurtjes (net als kids) maar je kan altijd nog een muurtje schilderen als je beeb wat ouder word enzo.. op zich is een neutrale basis heel erg mooi namelijk je kan er alle kanten mee uit..
Wij hebben de spullentjes nu ook staan... zie album Ook allemaal neutraal... Ga het binnenkort aankleden met lime groen... Zodat er toch wat kleur in de kamer zit... We hebben vorige week gehoord dat we een meisje krijgen maar toch ga ik het niet aankleden met roze... Ben misschien 1 van de enige meiden die echt niet van roze houdt haha
gave klok! @shay; enneh je hebt ook hele leuke andere kleuren voor meiden hoor.. lila of paars bv.. ik vind lime op zich ook wel leuk en redelijk neutraal. Wat ik ook leuk vind ik bv rood of oranje..
De brandweer auto hebben we in een winkel gekocht waar we hem toevallig tegen kwamen. Het merk is "Anne Claire Petit" en heeft ook een eigen website waar een klein gedeelte van de collectie aanwezig is. We hebben ondertussen een stop op het kopen van de spullen van haar, het is echt heel mooi spul en we blijven kopen. www.anneclairepetit.nl Het is gewoon mooi kwalitatief spul, gehaakt, netjes afgewerkt en nog relatief betaalbaar ook. We hebben er zelf iets van 45 euro voor betaald. Ik kwam hem hier ook nog tegen (zoeken via Google en je komt heel veel adresjes tegen), iets duurder maar het scheelt maar een paar euro. http://www.dutchkiddies.com/fire-engine-p-485.html
Errug roze en leuk! Ik zie dat jullie een pretecho hebben laten maken in Helmond, dat hebben wij daar ook gedaan toen ik zwanger was van Alyna!
thanks, ja dat vind ik zo'n leuke vent in Helmond, bij onze eerste ook daar laten doen hem vertrouw ik ook het meeste (omdat je bij hem WEL alles ziet en veel duidelijker enzo)