Hier begint het kamertje op te schieten. Afgelopen vrijdag zijn de meubels geleverd, is alles in elkaar en op de goede plaats gezet (koste wat schuifwerk , maar dan heb je ook wat) en zaterdag ben ik begonnen met alles wat we al hebben een plekje te geven... groetjes Mel
Eindelijk kan ik meedoen. Ik zit al de hele zwangerschap naar andere kamertjes te kijken, vind ik erg leuk. Nog een paar afwerk dingetjes en onze kamer is klaar. Wij hebben de meubeltjes van onze zoon die grenen waren wit gemaakt, dit heeft aardig wat tijd gekost maar ik ben er erg happy mee Zie mijn album voor de geintresseerde
Ook hier is het kamertje op een paar kleine dingetjes na af. Foto's staan op onze beebiesite in het fotoalbum.
volgens mij hebben ze ook zoieds bij ikea Leuke kamertjes, ff iedeetjes opgedaan voor die van mij jessica
Wat is het toch leuk om al die kamertjes te bewonderen. Die van ons is nu ook wel zo goed als af. Foto's staan in mijn album.
Jeeej eindelijk de babykamer aangepakt en typisch iets voor ons op het laatste moment voor een ander ontwerpje gegaan. Maar als ik het resultaat zie van een dagje tekenen en schilderen vind ik het toch wel heel mooi... zie ons meiske al helemaal liggen! Het is nog niet helemaal af, maar het begint eindelijk ergens op te lijken! Foto's in mijn album ps: kan erg genieten van het kijken in jullie albums naar jullie babykamertjes.. echt leuk!
Vandaag de babykamer zo goed als afgemaakt. Moet alleen nog de klamboe ophangen en de muurstickers van Raffi op de muren plakken en dan is ie eindelijk af! Meer foto's in mijn album.
@ sterrekind en jessica, Ja klopt commode is van ikea, de rest trouwens ook, als je geen commode meer nodig hebt kan t blad eraf en is t een kast. Hij lijkt mij ook handig, maar dat is nog even afwachten in de praktijk
Eindelijk staat ons kamertje, nou ja de meubeltjes, nu ook in mn album! Mooie kamertjes ben ik trouwens al tegen gekomen. WAUW Liefs, Duveldraakje
Wat een leuke kamertjes dames, echt heb nu 7 pagina's gezien, en m'n mond staat er van open allemaal kei mooi! Ik show ook ff onze kamer, hij staat in mijn album. (nieuwe badkamer ook trouwens voor de geintereseerden )
Ons kamertje is ook eindelijk af! Zie foto's in mijn album. Dat ding wat op de commode staat moet nog horizontaal erboven opgehangen worden. Maar verder is ie af!
Leuke kamertejs weer! Schattig om het echt zo meisjesachtig te hebben sofaan. En leuk die gekleurde golven op de muur, hoe heb je dat voor elkaar gekregen pinkpuma? Wij zijn ook al met het kamertje begonnen, het schilderwerk is af nu de meubels nog. Vind zelf de vlindertjes goed gelukt, kijk maar in het album.
Wat een superkamertjes zie ik voorbij komen! Leuk om te zien al die verschillende smaken Gerieke jij zocht nog een groene muur ? In mijn album 2 foto's...