@ marloes, nee ook voor zusje heb ik de letters al klaar liggen, in dezelfde stijl als die van Lisa ook van misslittle dus. Nu is het wachten en wachten op de onbehandelde van willemijn. Ik doe wat fout met fotos plaatsen, maar weet niet mer hoe ik het dan deed @ Lynn, ok, nee dan zal het wel niet hetzelfde zijn, maar het lijkt er precies op!
Ja vreselijk irritant hè? Na 6 weken heb ik maar gezegd dat het niet meer hoeft en dat ik graag mijn geld terug wil. Dat heeft ze overigens netjes terug gestort! Nu blanco letters via La Linea, binnen 2 dagen in huis! Ga ze lekker zelf bewerken, ontwerp is al klaar! @Lynn77 Wauw, mooi kamertje! Ben benieuwd als ie af is! @Marloes Ken je Marjan van WillemijnKado?
Wat een mooie kamertjes heb ik hier voorbij zien komen!!! Mijn complimenten!! Zelf vind ik de zwart/witte kamertjes en neutrale echt super! Hier zijn we ook klaar met ons kamertje! En natuurlijk wil ik die ff showen
En nog 1 van het ledikantje zelf (die overigens nog mooi opgemaakt moet worden met zwart dekentje en "tigger" lakensetje )
thnx Die van jullie ook!! Mooie neutrale kleuren op de muren, met die oranje accenten! Top! En vooral... Mooie meubels zeg!!!8) Heb ik ook nog naar gekeken.. maar werd ons toch wat te duur. hihi net nieuwe auto gekocht dus ja moet je ergens inleveren hè Maar erg mooi!!
Dankje! Tis nog niet af, heb nog allerlei ideetjes om het wat leuker te maken! Ik vind jullie meubels anders ook erg mooi hoor, is ook mijn smaak!
Thx! Die heb ik dus ook via misslittle (www.misslittle.nl) waar ik ook de beklede letters van heb. En zelfs het schommelstoelkussens en een laknetje is bijpassend, erg leuk allemaal. Aankleedkussen-hoes was niet goedkoop, maar ook niet te vergelijken met zo'n badstof ding!
Thanx voor de tip! Ik heb ook even gekeken op haar site maar vond 'm voor nu wel erg duur (mijn vriend krijgt een rolberoerte ), dus heb ik het patroon besteld, kan ik zelf aan de knutsel! Maar ze heeft echt hele leuke dingen! Ik dacht dat de letters bij haar er alleen maar in 10 cm waren, vond ik te klein voor aan de muur, maar ze heeft ze ook van 20 cm zag ik!! Dus als ik zat ben van mijn eigen gedecoreerde letters, ga ik ze bij haar bestellen! Helemaal mijn smaak!
Ja he, vind het zelf allemaal ook heel erg gaaf. Ik ben alleen echt niet zo handig (geef mij maar een kwast ) dus zo'n patroontje gaat nooit goedkomen bij mij Ben erg benieuwd hoe de jouwe gaat worden!
Hoi meiden, ik heb een hele stomme vraag. Hoe kijk ik bij iemand in zijn album? Want ik wil heel graagal die leuke kamertjes zien, ook al weet ik allang hoe we het gaan doen
Met je muis op de naam gaan staan van degene die de reactie heeft gepost, en dan kan je klikken op bekijk openbaar profiel, en daarin zie je fotoalbums die je aan kunt klikken