De kamer voor onze zoon of dochter is ook klaar! De foto's staan in mijn album! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! (er komen alleen nog vierkante spiegeltjes (2 ofzo) boven de commode) Ik hoop dat de hummel er snel gebruik van maakt....nog maar 10 dagen, maar van mij mag het nu al gebeuren
Leuk kamertje geworden!! In mijn album ook mijn kamertje, voor zover af (moeten alleen nog gordijnen komen) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/lynn77-albums-kamertje.html
@ Elsbeth.. Schattig hoor en hele leuke muurschildering! @ Lynn.. Heel mooi en sfeervol ook, lekkere ruime kamer ook. Mijn kamertje staat op hyves Dees & Fer en - Hyves.net - Always in touch with your friends Die is niet zo groot als die van jou Lynn.. haha
maar wel ook een leuke kamer hoor!!! Thanks ladies! @Ise: heb de kubussen van praxis, maar je kunt ze ook hier krijgen: Hoplakee exclusief speelgoed en kindermode
Ik lees hier net dat er meer mensen moesten wachten op de letters van Willemijn kado.. Ik hed ze besteld en moest er 4 maanden op wachten! Mijn babykamer staat ook in mijn album
65 euro voor die drie bij elkaar Voor zo'n plank die je bij de kinderkamer kunt bestellen betaal je over het algemeen ook zo'n 70 euro....
@Lynn: Wat een super mooi kamertje! Ben ook nog steeds op zoek naar die wandkubussen en ben blij dat ik nu weet dat ze bij de praxis te krijgen zijn. Prijs valt me ook nog wel mee. Mag ik je vragen wat de afmetingen zijn en dan met name de diepte? Thanks!
Hey Marloes80, LEUKE WEBSHOP! ik hoop zo ontzettend dat het bij ons ook binnenkort eens zo ver mag zijn, dan kan ik over een tijdje hier onze babykamer showen en zal ik jouw webshop zeker onthouden!
@ElsbethM Is jou commode toevallig de Hemnes van Ikea? Lijkt mij ideaal. Stukje hoger, maar ook veel laatjes!
ik wil graag een jungle kamertje voor mijn oudste zoon, heeft iemand leuke ideeen? Ben zelf wel crea bea, maar een paar ideetjes zijn wel fijn. Het gaat niet echt om de meubels zelf, die hebben we al. Maar meer om leuke accesoires.