@LaChickaa: Mooie kamer. Mag ik vragen hoe je dat tekstje op de muur hebt gedaan of zijn dat stickers?
Mooie kamertjes zeg ! Siets wat een gaaf kamertje en die aankleedkussenhoed is ook erg leuk waar heb je die vandaan ?
@meris: mooie meubels, daar zaten wij in begin ook naar te kijken...vond het wel gaaf en stoer maar mijn vriend vond het iets te stoer voor ons... @Lachickaa: vind die kroontjes wel schattig overal, mooi kamertje geworden, en gezellig zo naast je eigen slaapkamer!
nee het is met een beamer op de muur gezet, kreeg met stickers het idee dat het er echt zo opgeplakt eruit zou zien en heel veel kant en klare stickers hadden allemaal dezelfde gedichtjes, daar had ik weinig zin in dus heb het zo laten doen was in totaal 150 kwijt, meer dan een stickers dat zeker, maar ik vind het resultaat mooier
er zat een gipsplaatje tussen, maar wilde dat graag eruit hebben dus ben wel blij met het resultaat, kan zo makkelijk heen en weer lopen hahaha
Thanks dames, wij zijn ook erg blij met het resultaat. @Linda84: De hoes heb ik zelf gemaakt van een handdoek van de Zeeman en stofje van de markt. Had zo'n hoes ergens gezien voor zo'n 40,- maar nu was ik slechts 4,- kwijt En in een passend kleurtje. Tja, je moet toch wat te doen hebben in je verlof he?!
super als je zo creatief bent, en het scheelt idd een hele hoop geld misschien een leuke bijverdienste voor je haha
iedereen zeg kijk maar in mijn album maar hoe doe je dat ik kan nog steeds geen kamertjes zien groetjes linn
op de naam van iemand klikken (dus bij mij moet je op Lynn77 klikken), dan klik je op bekijk openbaar profiel, en dan zie je de albums van de persoon die je hebt aangeklkt
@LaChickaa: ik wil ook graag een gedichtje op de muur maar wij hebben structuur op de muur en daar blijven de stickers niet op plakken. Ik ga maar eens even kijken of het bij ons met een beamer wil. Vind het in ieder geval super gaaf!!
wij hebben ook structuurverf en ook muurstickers. Sterren en een gedichtje, blijft goed zitten hoor. Je kunt bij meerdere bedrijven een proefsticker aanvragen
Siets, Waar heb je die gordijnen vandaan? Ik vind ze erg leuk. Wij hebben de babykamer Arosa, ook met notenkleur en wit. En ben nog op zoek naar leuke gordijntjes. Groetjes Romy