Hey Romy, Het zijn kant en klare gordijnen van de Karwei. Je kunt ze zelf nog smaller en korter maken. groetjes! Sietske
net gister begonnen.mooi behang uitgezocht, en zaterdag voor een kamertje op pad. weet precies wat ik will dus moet goed komen
Ok, dan ga ik maar eens een proefsticker aanvragen. Degene die de muren heeft gedaan zei dat stickers niet goed bleven plakken. Maar dan ga ik het maar proberen.
ja dan is het denk ik mooier om het erop te verven, zoals ik al zei, bij stickers heb ik het idee dat het er zo opgeplakt eruit ziet en ik heb het trouwens laten doen, ben er zelf niet zo handig in en wilde het netjes en strak erop hebben, dus heb uiteindelijk iemand laten komen die dat klusje ff mooi heeft gedaan
Voor degene die structuurverf op de muur hebben en toch graag een muursticker willen is er een simpele oplossing. Je kunt de sticker plakken op een schildersdoek. Die kun je verven in de kleur die je wilt en je sticker blijft mooi!
lynn waar heb jij die witte boxen op de muur vandaan?vind t wel leuk en weer eens wat anders dan een plank haha
Mooie kamertjes meiden! Hier is t kamertje ook eindelijk klaar, dus wil m ook s showen! Er komt alleen na de geboorte nog in zilveren houten letters de naam op de muur!
Ik wil niet echt dom overkomen, maar ben bloemiste en mij is altijd verteld dat er geen bloemen en planten op de babykamer mogen.. Mag dat wel? want anders heb ik gewoon op een stomme school gezeten wel mooi hoor!