Thnx we zijn er ook helemaal blij mee! Wilde eerst ook met elfjes gaan werken maar ben bang dat het dan te druk wordt dus laten we het maar bij de vlindertjes.
Zo, ik heb nu ook foto's van de babykamer in mijn album staan! De kamer was zelf al groen dus we hebben er een jungle kamer van gemaakt. Gr, Danielle
De foto's van ons kamertje staan ook in mijn album. Nog een paar dingetjes ophangen en dan is het echt klaar!
leuk al die kamertjes, veel mensen heben lime genomen,... ik zie het ook heel veel in de winkels, lime en blauw krijg ook kriebels nu
@Pris, hele mooie kamer. Leuk behang en mooie strakke meubeltjes. Ik sla hem op in mijn mapje "baby kamer inspiratie"!
Heb foto's in m'n album \/ Alleen nog wachten op het hemeltje en wat kleine mandjes voor schampoo en dergerlijke jessica
Erg leuke kamertjes zijn er weer bij gekomen! Wij hebben ons kamertje nog wat verder aangekleed met elfjes. Foto's in het album
Thanks! Ben er ook erg trots op. Is nog steeds niet helemaal klaar...gordijnen nog en plankje ophangen. Wordt er helemaal vrolijk van als ik er ben!
Mooie kamertjes allemaal! Foto's van onze babykamer kan je zien op Julie haar website: http://www.julieprovinciael.net groetjes
Julieke wat een mooie kamer! Kwijl kwijl helemaal mijn smaak. En een mooie dochter natuurlijk jessica