Ik heb ze via marktplaats gekocht maar de vrouw die ze aan mij verkocht had ze volgens mij gekocht bij babypark, 2 jaar geleden. Ik zal binnenkort up2date foto's plaatsen.
Leuke kamertjes allemaal meiden! Ik ben zelf ook zo verschrikkelijk trots op ons kamertje! Het is zo verschrikkelijk leuk geworden en echt een eigen stijl. Hij is van buiten te zien en het regent complimenjes van mensen die langs wandelen. Maar durf hem echt niet te plaatsen, wil anoniem blijven. Hmm...toch moeilijk...ha ha ha..
Ik heb ook hard inspiratie nodig voor de nieuwe baby en kinderkamers bij ons thuis. Hoe kan ik in jullie albums kijken en kennen jullie andere website links met leuke voorbeelden?
Je moet dan op de naam klikken van die persoon naast de avatar en dan klikken op openbaar profiel. Dan kom je op de pagina van die persoon en als je dan naar beneden scrolt staan de foto's als die persoon dat heeft rechts onder ergens.
Oké, dank je! Het merendeel van de vrouwen die aan het begin van dit onderwerp zeiden kijk maar in mijn fotoalbum daarvan is het fotoalbum leeg. Daarom ging ik twijfelen.
@ Jewe, mooie babykamer trouwens! Mag ik vragen waar het beddegoed en de kussenslopen van zijn en welke kleur blauw er op de muur zit? Erg leuk allemaal...
Het beddengoed is van ChildCotton. Welke kleur blauw er op de muur zit weet ik niet meer precies. Hijwas van Histor in elk geval.
wij gaan volgende maand beginnen aan Fenne's kamer (nog niet van gekomen ivm verhuizing, en de 1e 6 maanden ligt ze sowieso bij ons), Mila's kamer is net af.
wij zijn helaas nog niet zwanger.... maar ik weet al helemaal hoe het gaat worden.... ik kan niet wafchten om foto's te plaatsen
Hier ook nog niet zwanger en ook al helemaal bedacht hoe het kamertje gaat worden. Kan haast niet wachten om aan de slag te gaan
haha grappig hier al over de 20 wkn en aghhhhh ik weet het nog niet heb wel EEN idee wil de meubels wit en accecoires ed lime groen/blauw maar dat is ook alles
Zo hebben wij ons kamertje ook ingericht. De meubels, laminaat en muren zijn allemaal heel licht/wit en alle accesoires turqoise en lime-groen. Het is een heel mooi kamertje geworden, al zeg ik het zelf hihi. Aan de ene kant lekker rustig, maar aan de andere kant ook lekker fris door de kleurtjes van de accesoires.
Wij hebben een kamer helemaal gepimpt als logeerkamer, maar ook super leuk als kinderkamer, dus ik denk niet dat wij enorm veel gaan veranderen. Tegen die tijd dat we er meer mee bezig zijn, stuur ik wel een foto...