Hey dames, Erg leuke kamers zeg! Ik zit een beetje in een dilemma. Ik wil 1 muur babyblauw ruitjes behang doen, ik wil het niet overal hebben, anders word het wel een hele drukke kamer. Heeft iemand leuke ideeen, wat ik op de rest van de muren kan doen?
Ik zou 2 muurtjes behangen, 1 grote en 1 kleine....dat je zegmaar een geruite hoek hebt (wellicht heb je een wit/of effen kleur bedje, die daar mooi kan staann..)....en de andere kant gewoon wit houden, met leuke blauwe mandjes of schilderijtje oid erop...
Bij dit kamertje hebben ze leuk wit behang gebruikt. Wel gewoon wit maar met een speciaal patroon. Misschien de moeite waard om eens te kijken
Ik heb 2 lange muren. Dit gaat echt te druk worden. Vandaar dat ik echt op 1 muur de ruitjes behang wil houden...En ik dacht de rest een licht blauwe kleur...neutraal zeg maar... De babykamer is helemaal wit.
ziet er ook leuk uit....hmmm...dat zou dus best wel mooi staan dus, als ik 1 muur ruitjes doe, en de rest effen wit, met leuke schilderijtjes ofzo...of muurstickers??? hebben jullie ook daarvan leuke voorbeelden?
Hier staan echt pagina's vol met foto's, en ik heb ook veel kamertjes met ruitjes voorbij zien komen. Veel plezier dus met snuffelen hihi
Muurtje met delftsblauw behang, t bedje en de kinderwagenbak. Eerste maandjes gebruiken we het familiewiegje wat bij ons op de slaapkamer komt te staan
Leuk dat Delfts Blauw! Wilde ik eerst ook heel graag, maar kreeg manlief niet overtuigd. maar ja hoe ons kamertje nu is vind ik hem ook gaaf. En die luiertas is idd heel gaaf Heb hem namelijk ook!
Volgens mij heb ik pas geleden die foto voorbij zien komen, ik vind het echt super!!!! Mag ik vragen wat het gekost heeft om die te laten maken?
Ja inderdaad had een topic over fotomuur.nl waar ik het behang heb besteld. Dus daar had ik de foto ook al geplaatst. Het koste 200 euro incl. lijm en verzendkosten.
mag ik vragen waar je deze tas hebt gekocht? kan hem niet op de site vinden maa vind hem wel erg mooi! groetjes