We zijn begonnen met het maken van de babykamer. Zoals jullie kunnen zien is het een meisje!! We moeten nog heeeeeel veeeel doen, maar het begin is er! Ik moet nu nog een nieuw vensterbank, gordijnen, een lamp, de schommelstoel is bijna af.....en vloerkleed, allerlei accesoires aan de wand ophangen en noem zo nog maar een heleboel dingen op.... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden tot nu toe...
Wat een leuke kamertjes allemaal dames. Erg leuk om zo doorheen te kijken dit topic. Ons kamertje wordt de 13e deze maand geleverd, dus kunnen we ook gaan beginnen met opzetten e.d. kan niet wachten en zal tegen die tijd uiteraard wat foto's posten!
@Sappie, Heel leuk gedaan vooral dat behang bij de commode vind ik leuk gedaan. Zo springt de commode er lekker uit. Mooie meubeltjes ook.
Ben vooral heel trots op mijn mannetje, dat ie dit allemaal zo heeft gekregen in vier dagen tijd.... Nog wel een hoop dingen die we moeten doen, maar allemaal kleine dingen.... De lampen (een staande lamp bij de schommelstoel, en een hanglamp aan het plafond) ga ik zelf maken, net als de gordijnen en de hemel ga ik ook nog "pimpen" in de stijl van de lampen.... Als ik hier foto's van heb zal ik die ook plaatsen.... verder ben ik nog op zoek naar leuke accesoires.....bijvoorbeeld een leuke naamtrein voor op de kleding kast.