erg leuk om al die verschillende kamertjes te zien! @ milse- super gave meubeltjes!! hier komen die van mij!! kamer is zo goed als af. de letters op het namen treintje heb ik ff weggewerkt!! whaha (aangezien mn zusje hier ook wel eens te vinden is )
dank je wel!!! ja trots is hij zeker!! ik geloof dat hij wel van kamer wil ruilen!! dit is zijn kamer:
ik zie weer super gave kamertjes voorbij komen... @elif, volgens mij hebben we dezelfde lamp, haha....
hahaha luukske echt waar? Heb hem bij kwantum gekocht toen ik er nog werkte. Maar je krijgt hem op meerdere plaatsen natuurlijk
@elif, heb hem idd ook van de kwantum, haha.... @all, in mijn album heb ik ook de foto's van de kamer staan, is nu nog een beetje druk doordat ook de maxi cosi en wagen erop staan....is maar een klein kamertje.... op de foto met de gordijnen lijkt het trouwens erg vloeken qua kleur, maar dat komt door de flitser en verschillende materialen, want in het echt lijkt het echt op elkaar... en de wieg wordt nog iets verplaatst als de wagen etc eruit zijn....verder komt de naam nog op de muur bij de wieg, maar die heb ik er nu nog niet op...hahha...
Wij zijn nu ook bijna klaar met de babykamer, hier een paar foto's ik ben erg blij met het resultaat.
We hebben dezelfde luiertas. Gaaf is ie he? En vooral ook erg handig. Genoeg vakjes en lekker ruim, ideaal! Maar leuk kamertje!