Leuke babykamer. Je hebt ook een leuke kinderwagen. Wat is het voor merk? Ik vind de kleur bruin ook echt mooi.
nancy1981 wij hebben het zelfde kamertje voor Teun...grappig..heb jij ook het meegroeibedje genomen? wij wel...
hoi janette leuk dat jullie zoontje hetzelfde kamertje heeft nee wij hebben geen meegroei bed genomen heeft niemand ons iets over gezegd maar ik vind het een super leuk kamertje nu maar afwachten totdat de kleine word geboren en het kamertje gebruikt zal gaan worden groetjes nancy
bij ons stond het toen op het kaartje dta het mogelijk was...later zag ik het ook niet meer..wie weet er toch uit....veel geluk alvast en geniet er nog ff van
dank je..mutsearts is t merk. bij babydump vandaan.(superwinkel) vondt bij deze ideaal dat je heel makkelijk d.m.v. de addapterplaten kunt wisselen tussen bak en maxicosi. op deze kinderwagen kan ook elke type maxicosi geklikt worden.... hij rijdt ook erg fijn.ik wou geen 3 wieler..en we hebben alles een beetje in die kleuren... de tas is van oililly en vondt ik ook erg leuk er bij passen. kamertje is nog niet klaar hoor...moet nog een aantal dingen doen....wat lampen neerzetten, klamboe ophangen...vannalles maar elke keer doen we iets,steeds als ik in t kamertje loop verander ik weer wat
Wat een mooie tekening? op de muur! is dat speciaal behang of een muurschildering? erg mooi gedaan hoor.