Haha Bedankt! Wij hebben het kamertje een beetje overal en nergens vandaan Van de Prenatal (bedje, matrasje en box) Ikea (aankleding) Te koop topic hier op zp (schommelstoel en commode oa) Woonexpress xl (aankleding) Marktplaats (aankleding + Woezel en Pip behang) en bol.com (Woezel & Pip aankleding). Zo konden wij de kosten een beetje spreiden en hebben wij een uniek kamertje... Voor de babykamer zijn wij nogal plotseling groter gaan wonen en dat kost natuurlijk ook aardig wat centjes
ik zou graag willen weten of er verschil zit tussen IKea ledikantjes of van andere meubelzaken is het wel goed van kwaliteit?
Asiqiz een vriendin van mij heeft een heel duur bedje gekocht 300 euro alleen het bedje en haar kast kwam van ikea ( aangezien de kast van bij het bedje te duur was) en de kast van ikea vinden ze 100 keer beter als dat dure bedje. je kunt er dus niet altijd iets van zeggen.
tja, ik moet zeggen dat mijn man een hele pietlut is! Die vond ikea kwaliteit waardeloos. Maar hij is van oorsprong interieurbouwer, dus hij heeft andere maatstaven. We hebben alles degelijk en massief in huis. Ik moet zeggen dat de babykamers bij ikea niet helemaal mijn smaak waren. We hebben een showroommodel kamer gekocht, tuurlijk massief hout en degelijk. Deze gaat weer door naar nr 2. de kamer is nog als nieuw. Onze zoon heeft aan zijn bedje gevreten, maar mijn man heeft het weer geschuurt en geschilderd. We hebben net een nieuwe kamer voor onze zoon gekocht. Ook daar hebben we bij ikea gekeken, maar mijn vond het hier ook net niet. We zijn naar een speciaalzaak geweest, goed onderhandeld over de prijs. Moet ik wel zeggen dat we zelf in elkaar hebben gezet en goed onderhandeld hebben. Ook hier heeft hij een massieve kamer en hebben we ongeveer 150 euro meer betaald dan dat we bij ikea kwijt zouden zijn. nadeel van het degelijke spul, het is niet kapot te krijgen. (mijn vader is van het zelfde hout gesneden, het bed van mij vroeger staat nog als nieuw op zolder als logeerbed).
@ Elif jij wou toch je babykamertje van Duitsland bestellen? kon je dat online doen? @ Brenda ja kwaliteits meubelen gaan dan ook langer mee idd
Wauw!!!! Elif! Mooi gedaan hoor! Oja... moeders kwam vandaag met een klamboe op de proppen dusss plots al voorzien
Mijn kamer is nog niet helemaal ingericht maar meubels zijn al binnen. dit wordt onze kamer. De muren zijn erg licht lime geverfd en ik heb dirkje de draak op de muur geverfd.