Waar kunnen we goedkoop geboortekaartjes bestellen? We zitten namelijk met een strak budget en de meeste bedrijven hebben meteen al 100 euro of meer drukkosten. Help!!!
heb je n eigen ontwerp of wil je een kant en klaar kaartje ? mijn vader heeft n drukkerij die is ook niet duur en heeft 1 prijs voor alles dus bijv 1 kaartje 1,10 en dan ncl drukken rillen enzo je mag me wel n pb sturen
Desnoods kaartjes onbedrukt bestellen bij geboortekaartjes.nl? Scheelt toch weer c.a. 70. Ik denk er ook over na om het zo te doen, niet omdat we krap in budget zitten, maar het bedrag van de kaarten zijn als een doorn in mijn oog, bij het grootste gros gaan ze straks de oudpapier bak in.... * edit, en als je ze onbedrukt besteld ze uiteraard zelf thuis van tekst voorzien doormiddel van pc en printer
Bij dochter hebben we de kaarten gewoon blanco besteld bij de drukkerij. Kregen er nog 5 extra, omdat we ze zelf gingen printen. Scheelde ruim 100 euro (tekst in kleur, en een foto).
Wij maken ze helemaal zelf! Bij ons zoontje ook gedaan. Mooi, dik glanzend papier gehaald bij de winkel, leuk plaatje uitgezocht, tekst gemaakt en zo voor een prikkie meer dan 200 kaarten de deur uit! Wel even klungelen in het begin hoe je ze moet printen, maar dat kwam omdat ik niet zo logisch na kon denken toen ik net bevallen was Mijn man heeft het daarna gedaan en we kregen complimentjes over het kaartje en niemand dacht dat ze zelfgemaakt waren.
Ik lees ook even mee. De vorige keer waren we geloof ik ook rond de 200 euro kwijt voor 100 kaarten. Zelf printen is geen optie hier.
@ Vlinder84, waar heb jij het papier vandaan? Ik heb onze verlovingskaarten ook zelf gemaakt maar had toen "linnen" achtig papier van de boekvoordeel. Nu wil ik idd glanzend papier! Nee toch? Ik kan me niet voorstellen dat mensen geboortekaartjes weggooien? Iedereen die ik ken bewaart die wel ergens!
Ik zal 's zoeken hier in de buurt! Of had je het van een webshop? Nou ik zoek stevig papier, en was van plan er dan een fotokaart van te maken, met zelf samengestelde fotocollage op de voorkant. Geinspireerd door een trouwkaart van een nichtje!
www.geboortepost.nl Kun je ook voor een leuk prijsje kaartjes bestellen en ook met eigen foto of ontwerp!
op internet zijn een aantal sites waar je mooie kaartjes kunt bestellen, kaartjes2go, geboortepost, greetz. gewoon daar even kijken.
Wij vonden de afdrukkwaliteit bij geboortepost.nl echt erbarmelijk, het zag eruit alsof hun printer bijna leeg was, en de kleuren klopten niet. Gelukkig dat we een proefdruk gemaakt hadden...
Ik werk zelf in de grafische branche maar vond hun kaartjes kwalitatief juist wel erg goed. Heb ook 2 of 3 felicitatiekaarten gekregen via kaarten sturen via internet dat is hetzelfde bedrijf. Die waren ook prima gedrukt hoor
bij babyboefjes 75 kaartjes voor 129 euro en bij kaartmix zijn er kaartjes te krijgen gewoon enkel bedrukt voor 90 euro of zo. Wij hebben daar nu kaartjes gezien, een kant bedruk maar wel een grote formaat voor 128 euro, envelopen zijn gratis (alleen eerder laten verzenden kost wat extra en dan de verzendkosten van het versturen van de kaartjes) valt best mee al zeg ik het zelf!
Als je van fotokaarten houdt moet je eens op kodakgallery kijken, daar kun je goedkoop mooie kaartjes maken!
Hier ook een tevreden klant van geboortepost.nl. Al 2 keer zelf ontworpen kaartjes besteld en niets te klagen.