Ik heb geloof ik het hele internet al afgestruind, maar kom er niet aan uit. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... Van mijn ouders heb ik een ledikantje gekregen waar zowel ik als mijn moeder nog in gelegen hebben super tof! Nu is dit een oud wiegje met mooie rondje pootjes en uitgesneden hartjes op het hoofd en voetbord. Een moderne commode lijkt me hierbij niet mooi. Iemand tips? Liefst niet meer als 200 euro!
Ik zou mijn commode niet aanpassen aan het wiegje maar aan het ledikantje. Mijn moppie moet eigenlijk uit het wiegje want ze wordt te groot maar ze ligt er nog zo lekker beschermd in Wiegje zet je misschien ook wel naar je eigen bed de eerste maanden?
Oh haha! Er staat idd wiegje maar ook ledikantje. Kan je niet iets van mp afhalen en in dezelfde kleur schilderen?
Nee zoek een mooie oude kast. Dat past veel mooier bij zo'n antiek wiegje dan een ikea kast oid. Op marktplaats staan genoeg mooie kasten die je ook als commode kunt gebruiken.
Ik heb een commode van wehkamp. Heb ook een ouderwets wiegje waar ik zelf in heb gelegen en vind het er mooi bij passen. Hij is wel 201 euro geloof ik dus ietsje boven je budget haha
Ik zou juist nieuw en oud combineren, zo leuk! Ga ik ook doen straks. Ik hou absoluut niet van die complete series babykamers.. Ik heb van de week een kastje op de kop getikt voor 35 euro.. Deze willen we als commode gaan gebruiken. Ben er nog niet over uit of we deze een kleurtje geven, of in houtkleur laten.. Bekijk bijlage 449177