Hallo, Ik heb een Bugaboo frog. Nu ben ik bezig met nieuwe bekleding, voor m wat op te leuken. Nu wil ik graag een roze kap erop en een roze buggyhoes, maar deze vind ik alleen maar van de cameleon. Past deze hier ook op?
Ik heb de cameleon en het dekje en kap kan ik veranderen maar dit kan niet met de droog voor zover ik weet... Het kapje vd cameleon gaat dmv een rits en de kap kan veranderd worden doordat die "spaken" (weet even geen andere benaming haha) in de kap gaan... Zal ik een foto voor je maken zodat je verschil kan zien hoe te veranderen???
cameleon bekleding past ook wel op een frog. het enige is dat je geen dekje op het frog model kan plaatsen van de reiswieg. de rest past prima (kap, aanvullende bekleding)
ik heb op mijn oude frog een nieuwe kap besteld. was een cameleon kap. iets je groter maar dat was bijna niet te zien het dekje pas idd niet.
En mocht je de kap nou mooi strak op de wagen willen hebben, kan je Cameleon kapklemmen kopen( via babyzaak, bugaboo, MP) en die samen met de baleinen van je Frog gebruiken.